7 класичних комп'ютерних RPG

Історія появи RPG-жанру дуже довга і це зрозуміло, адже в ньому зібрані кращі традиції геймплея, з великим сторітеллінгом, повного загадок про всесвітів, де доведеться побувати геймерам. Розробники, порівнявши популярність RPG-проектів з іншими жанрами, відразу ж зайнялися розробкою ігор такого формату. У топ-7 ігор, що стали класикою, увійшли наступні проекти.


1. Kingdom Come: Deliverance

Грі, з самого початку виходу проекту в реалізацію, довелося пройти ряд різних випробувань на міцність. Причиною пильних розборок стало прагнення розробників запровадити в жанр симулятор, максимально відображає реальні події, властиві середньовічному періоду.


Магія, дракони та інша нісенітниця подібного роду набридла і геймери явно почали нудьгувати за часами, коли доводилося не просто грати, а насолоджуватися всім, що відбувається. Багатьом припало до душі, коли їм надали досить просту історію про кузню, якому належить не тільки виконувати цілком мирну роботу, але і в потрібний час ставати на захист свого будинку.


2. Fallout 1-2


Цей серіал по праву вважається культовим, так як сюжет, для якого стали події, що відбуваються в умовах постапокаліптичного світу після всесвітньої трагедії, включає в себе всі класичні елементи ПРГ ігор. Мляві пустки, вигорілі і нагадують фантастичні сюжети з таких фантастичних фільмів, є нормальним середовищем для цього періоду. Геймеру потрібно буде не просто перебувати і жити в цьому світі, але і добувати собі їжу, шукати житло, відбиватися від зграй голодних тварин і таких же персонажів, як він сам.


3. Baldur's Gate 1 і 2


Розробники від студії BlackIsle Studios самі не очікували, що їх проект буде настільки популярним вже в перший рік після того, як він був запущений на світовий ринок ігрової продукції. Перші два мільйони копій, проданих практично відразу стали тим показником, який враховується усіма - і критиками і геймерами. Незвичайний сюжет, де синові бога війни належить пройти ряд випробувань, наповнений всякими несподіванками. Вони відрізняються не тільки складністю, але і суттю. Мандруючи, він набуває не просто хороших друзів, а й вірних соратників. Всі вони різні, але в одному вони єдині: вони не вміють зраджувати.


4. Diablo 2 і 3


Розроблена компанією Blizzard Entertainment, гра практично відразу опинилася на самих верхніх рядках рейтингової таблиці. Тут все створювалося в класичному стилі: геймер головний герой і йому надані всі можливості вибору, починаючи від персонажа і закінчуючи стилем поведінки. Чому проект не потрапив в книгу рекордів Гіннеса, до сих пір не ясно, адже кількість проданих копій гри перевищує в кілька разів найуспішніші роботи. Кожен геймер мав цю іграшку на своєму https://artline.ua/uk/catalog/kompyutery-artline/naznachenie=igrovoy-kompyuter ПК.


5. Gothic 1 і 2


Практично на зорі цього століття Piranha Bytes, презентувавши першу серію Готики, підірвала ринок комп'ютерних ігор безпрецедентним сюжетом, який був використаний розробниками. Стандарти стандартами, але пора придумувати щось нове, і, як показав час, розробникам вдалося просунути жанр в новому напрямку. Були придумані нові варіанти зброї, способи ведення воєн, тактика оборони і не тільки це.


6. Dungeon Siege 1 і 2


Надійні перевірені друзі і знання законів - ось, що допоможе вижити в період середньовіччя. Має бути вижити не тільки в умовах, які складно назвати людськими, а й при цьому вести боротьбу з сотнями чудовиськ, на які виявилися так щедрі розробники від Gas Powered Games, що випустили першу серію проекту в 2002 році.


7. The Elder Scrolls 3: Morrowind

Знаменита серія ігор, що стала класичними для жанру ПРГ, до сих пір залишається одним з улюблених серіалів. Третя серія стала тим фундаментом, який згуртував весь проект, зробивши його монолітом. Тут все абсолютно якісно і бездоганно, починаючи від персонажів і закінчуючи найменшими сюжетами, які увійшли в сценарій.

Це чистісінька фантастика, де дозволено практично все, починаючи від будівництва, і закінчуючи руйнуванням. Можна нікуди не поспішати, так як ніхто нікуди не поспішає, а магія, якою просякнутий сюжет, тільки підсилює можливість довше не виходити з образу персонажів.

1