Запальнички Zippo внесли неперевершений рівень художнього таланту в найменші та найнетрадиційніші полотна за всю історію бренду. Цього року, об’єднавшись із вуличним художником D*Face, Zippo продовжує своє прагнення проливати світло на нетрадиційне мистецтво та відзначати творчість у всіх її формах. “Вітрозахисна запальничка Zippo https://www.lux-time.com.ua/zippo/ майже 90 років була нетрадиційним полотном, невеликою, але міцною платформою для людей, щоб продемонструвати свій особистий стиль і творчий дух. Рівень деталізації, який забезпечує наш новий процес декорування 540 кольорів, дозволяє нам демонструвати неймовірний дизайн D*Face з таким же ефектом, як і сама фреска», – прокоментував Лукас Джонсон, глобальний старший бренд-менеджер Zippo.
Унікальну фреску, намальовану D*Face, було представлено на першому Лондонському фестивалі фресок, щоб відсвяткувати запуск останніх інновацій у дизайні бренду, процес декорування 540 кольорів і демонструє характерний міський стиль і підривний погляд Майстра муралів. Новий сміливий дизайн — це вибуховий автопортрет, який представляє суміш культури та засобів масової інформації, що оточує нас у 21 столітті, — місце знакового статусу бренду в попкультурі та прагнення до індивідуального вираження. Розпис є центральним елементом глобальної інтегрованої маркетингової кампанії.
У рамках Лондонського фестивалю фресок твір мистецтва ожив у лондонському Кінгс-Кросс разом із 40 додатковими фресками, намальованими міжнародними та місцевими художниками по всьому місту. Мета Лондонського фестивалю фресок — представити місто як чисте полотно та відзначити об’єднання творчої спільноти по всьому світу.
«Це справді захоплююче бути частиною цього проєкту з Zippo. Бувши лондонцем, який народився та виріс тут, я все життя звик використовувати його вулиці як полотно, тож я відчуваю себе частиною першого фестивалю муралів. Що стосується самої запальнички, то я звик сприймати свої фрески як тимчасові, але чудово, що вона матиме певну мініатюрну постійність, яку можна покласти в кишеню. Прикольно думати, що запальничка стала цим нетрадиційним каналом для міського мистецтва», — сказав D*Face. Він використав різні засоби та техніки, щоб створити картину в його безпомилковому стилі на стіні 7 x 11 метрів.
Дизайн фрески буде назавжди відображено на запальничці Zippo, випущеній обмеженим тиражем – полотно, яке служитиме на все життя і стане частиною колекції Zippo S Treet Art Collection з трьох частин. Поруч із дизайнами Марії Тюріни та Трістана Ітона колекція демонструватиме останню інновацію бренду — процес декорування 540 кольорів. Нові технології дозволяють Zippo нанести будь-який дизайн, повноколірного графіті, на запальнички, охоплюючи всі краї та поверхню, роблячи її ідеальним полотном для демонстрації робіт вуличних художників.
Оскільки ентузіасти графіті відвідали мистецькі роботи D*Face, під час відкриття фестивалю вони також мали можливість зануритися в будинок Zippo, розташований через двері позаду фрески. Унікальний роздрібний простір Experiential Art x, де прозвучали живі враження від художників-учасників.
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.