Зовнішня реклама – один із найефективніших видів маркетингових інструментів для малого, середнього та великого бізнесу. Вона відрізняється максимально широким охопленням аудиторії, невисокою ціною, широко використовується для підвищення впізнаваності бренду чи торгової марки, просування товарів чи послуг. Як вибрати зовнішню рекламу для бізнесу та не помилитися – кілька простих рекомендацій від фахівців рекламно-виробничої компанії Thor Print.
Вибираємо зовнішню рекламу для бізнесу
Для зовнішньої реклами вашого бізнесу в Києві та інших містах України можна використовувати різні типи носіїв. Вибір конкретного варіанта залежить від цілей реклами, цільової аудиторії, місця розміщення реклами та доступного бюджету.
Основними типами рекламних носіїв для бізнесу є:
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2025 «Протокол». Всі права захищені.