Головна Посилання ... Яку зовнішню рекламу для бізнесу обрати і не помилитись? Яку зовнішню рекламу для бізнесу обрати і не помил...

Яку зовнішню рекламу для бізнесу обрати і не помилитись?

Зовнішня реклама – один із найефективніших видів маркетингових інструментів для малого, середнього та великого бізнесу. Вона відрізняється максимально широким охопленням аудиторії, невисокою ціною, широко використовується для підвищення впізнаваності бренду чи торгової марки, просування товарів чи послуг. Як вибрати зовнішню рекламу для бізнесу та не помилитися – кілька простих рекомендацій від фахівців рекламно-виробничої компанії Thor Print.

Вибираємо зовнішню рекламу для бізнесу

Для зовнішньої реклами вашого бізнесу в Києві та інших містах України можна використовувати різні типи носіїв. Вибір конкретного варіанта залежить від цілей реклами, цільової аудиторії, місця розміщення реклами та доступного бюджету.

Основними типами рекламних носіїв для бізнесу є:

  • віконна графіка - рекламні зображення на шибках вікон можуть розміщуватися як всередині, так і зовні житлових, торгових, офісних, складських та виробничих приміщень. Зазвичай друкуються на самоклеючійся плівці, глянсового, матового або перфорованого типу. Плівка з рекламною інформацією може стати частиною декоративного оздоблення торгової вітрини, інформувати потенційних покупців та споживачів про основні товари чи послуги;
  • підлогова графіка – сучасні рекламні матеріали дозволяють використовувати будь-яку поверхню, щоб виділитися на тлі конкурентів. Підлогова графіка у вигляді наклейок для рівної поверхні або нанесених фарбою зображень є чудовим способом привернення уваги;
  • рекламні матеріали на автотранспортних засобах – на поверхню кузова автобусів, вантажних і легкових машин, тролейбусів і трамваїв наносяться рекламні матеріали, надруковані на самоклеючійся плівці. Головною перевагою використання реклами на автотранспортних засобах є висока мобільність та максимальне охоплення цільової аудиторії;
  • об'ємні літери – дозволяють максимально оригінально повідомити людям назву компанії, ресторану, кафе, магазину чи автосалону. Зазвичай об'ємні літери встановлюються безпосередньо перед входом у будівлю чи споруду на стіні, даху чи землі. Вони виготовляються з акрилу, пінопласту, дерева, алюмінію або ПВХ, можуть мати систему підсвічування;
  • банери – один із найпопулярніших типів зовнішньої реклами. Банери відрізняються доступною ціною, можуть бути будь-якого розміру, чорно-білими та кольоровими;
  • афіші та плакати – поліграфічні матеріали, що розміщуються на стінах, огорожах, перегородках, інших вертикальних поверхнях архітектурно-будівельних конструкцій;
  • штендери – невеликі зовнішні конструкції А-подібного типу. Вони відрізняються економічністю, компактними розмірами та зручністю. Штендери можна вільно переміщати, зберігати у нічний час у магазині чи офісі, встановлювати на тротуарі поруч із рестораном, магазином, кафе чи салоном краси.
Переглядів : 91
logo

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст

Приймаємо до оплати