Головна Блог ... Новини Які жіночі парфуми не подобаються чоловікам: ви ризикуєте зіпсувати враження Які жіночі парфуми не подобаються чоловікам: ви ри...

Які жіночі парфуми не подобаються чоловікам: ви ризикуєте зіпсувати враження

  • 0

  • 0

  • 11

Відключити рекламу

Під час вибору парфумів важливо враховувати не тільки особисті вподобання, а й те, як аромат сприймають оточуючі, особливо чоловіки. Деякі жіночі аромати можуть викликати негативні асоціації або просто здаватися неприємними. Ось кілька категорій запахів, які найчастіше не подобаються чоловікам.

Занадто різкі або важкі аромати

Парфуми з надмірно насиченими, терпкими нотами, такими як мускус, амбра або уд, можуть здаватися нав'язливими і задушливими. Такі аромати часто сприймаються як занадто агресивні та важкі, особливо якщо наносяться у великій кількості. Багато чоловіків віддають перевагу легкості в парфумах, тому різкі композиції можуть створювати дискомфорт.

Дуже солодкі аромати

Цукрові або "їстівні" аромати, в яких переважають ноти карамелі, ванілі, шоколаду і солодких ягід, можуть подобатися багатьом жінкам, але не завжди знаходять відгук у чоловіків. Іноді такі запахи сприймаються як надто нудотні і навіть такі, що викликають головний біль. Чоловіки частіше вважають за краще, щоб аромат не нагадував десерт, а мав більш витончені та ніжні відтінки.

Сильно квіткові композиції

Квіткові аромати з яскравими нотами троянди, конвалії, жасмину або лілії можуть здаватися надто традиційними і навіть "віковими". У великих концентраціях такі аромати сприймаються як занадто інтенсивні та нав'язливі, що іноді відштовхує. Чоловіки часто віддають перевагу більш легким або свіжим квітковим ароматам, які звучать природно.

Надто пряні та східні аромати

Аромати, насичені спеціями, такими як кориця, гвоздика, і особливо удом, асоціюються зі східними композиціями, які не завжди подобаються чоловікам. Такі аромати можуть здаватися важкими, а іноді навіть дратівливими, якщо використовувати їх повсякденно. Чоловіки часто віддають перевагу більш нейтральним і легким парфумам.

Дуже "хімічні" або синтетичні аромати

Деякі сучасні парфуми рясніють синтетичними нотами, що робить їх менш привабливими. Чоловіки часто зазначають, що такі аромати звучать "штучно" і занадто "хімічно", що зменшує відчуття природності та природності.

Аромати, що не підходять до ситуації

Невідповідний до ситуації аромат може викликати неприємні асоціації, навіть якщо сам по собі парфум приємний. Наприклад, надмірно важкі вечірні аромати в офісі або дуже солодкі запахи на діловій зустрічі можуть бути сприйняті негативно. Чоловікам подобається, коли жінка підбирає парфум відповідно до оточення і випадку, створюючи гармонійний і приємний образ.


ДЖЕРЕЛО : UNIAN
  • 11

    Переглядів

  • 0

    Коментарі

  • 11

    Переглядів

  • 0

    Коментарі


  • Відключити рекламу

    Залиште Ваш коментар:

    Додати

    КОРИСТУЙТЕСЯ НАШИМИ СЕРВІСАМИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ та КОНСУЛЬТАЦІЙ

    • Безкоштовна консультація

      Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях

    • ВІДЕОДЗВІНОК ЮРИСТУ

      Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс

    • ОГОЛОСІТЬ ВЛАСНИЙ ТЕНДЕР

      Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію

    • КАТАЛОГ ЮРИСТІВ

      Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом

    Популярні новини

    Дивитись усі новини
    Дивитись усі новини
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст