Головна Посилання ... Як змінилися купівельні звички українців: перехід в онлайн та економія Як змінилися купівельні звички українців: перехід ...

Як змінилися купівельні звички українців: перехід в онлайн та економія

Кризові явища в економіці призвели до стрімкого росту інфляції та падіння доходів значної частини українців. В умовах фінансової нестабільності споживачі товарів та послуг змушені пристосовуватися до нових реалій, змінювати купівельну поведінку.

Згідно з результатами маркетингового дослідження, проведеного компанією Kantar Україна у травні-серпні, більш ніж 50% респондентів змушені економити. Експерти також з'ясували, що частка тих, хто робить покупки в інтернеті, збільшилася на 14%.

Чому українці обирають онлайн-шопінг, чого бояться, та які категорії традиційних витрат зазнали суттєвого скорочення, розказуємо у цій статті.

Чому споживачі переходять на закупи онлайн

Дані останніх досліджень свідчать, що досвід покупок в інтернет-магазинах мають майже 95% жителів України. Причому 14% вперше стали клієнтами маркетплейсів у березні-липні 2022 року.

Однією з основних причин переходу до закупівлі в інтернеті учасники опитування назвали необхідність заощаджувати. На їх думку, товари на онлайн-майданчиках коштують дешевше, ніж у торгових центрах та офлайн-маркетах. Важливе значення для покупців також мають бонусні пропозиції, як приміром промокод на знижку Яндекс Маркет з https://market-promocode.ru/, що охоплюють затребувані групи товарів. З метою зекономити споживачі також беруть участь у програмах лояльності для постійних покупців. Наприклад, реєстрація на Яндекс Маркет https://market-promocode.ru/registracziya-na-yandex-market.html дає можливість отримувати бали за покупку та купони на знижку. Схожі програми мають «Фокстрот» та «Епіцентр». Приваблюють клієнтів і періодичні розпродажі та сезонні акції, які проводять, до прикладу, компанії «Комфі», «Алло», «Розетка».

Від чого відмовляються українські споживачі

66% учасників дослідження призналися, що змушені економити через невпинне зростання цін на основні товари та послуги. Третина опитаних скорочує витрати, щоб заощадити, бо боїться втратити роботу.

Обмеження найчастіше стосуються розваг, відпочинку — 61%, занять спортом — 56%. На послугах перукаря та косметолога економлять 52%. Половина респондентів відзначили, що вимушені скоротити витрати на захоплення. Майже 45% економлять на придбанні нового одягу, близько 30% — на освіті. Є й такі, що не можуть дозволити собі купити базові продукти харчування. У цьому зізналися 19% опитаних, а 9% мають можливість, але не хочуть витрачати гроші. Тільки 4% респондентів сказали, що можуть дозволити собі зараз придбати велику побутову техніку, 73% — могли б купити, але вважають за краще поки що утриматися від витрат, а для 23% такі покупки недоступні.

Четверта частина респондентів робить запас продуктів на тривалий період, третина купує мінімум від необхідного, а 55% роблять покупки у разі потреби. Така поведінка є звичною, вважають експерти, і вказує на відсутність панічних настроїв.

Переглядів : 53
logo

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст