Головна Посилання ... Як змінила війна споживчі переваги українців: що в інтернеті стали купувати частіше, що – рідше, а від яких покупок відмовились взагалі Як змінила війна споживчі переваги українців: що в...

Як змінила війна споживчі переваги українців: що в інтернеті стали купувати частіше, що – рідше, а від яких покупок відмовились взагалі

Майже весь 2022 рік в Україні тривала війна, яка принесла багато страшних випробувань та позначилася на всіх сферах життя. Не став виключенням і сегмент онлайн-торгівлі.

Кількість використаних промокодів в різних категоріях товарів демонструє, що в 2022 році українці купували лише найнеобхідніше та досить часто шукали вигідні пропозиції від магазинів, намагаючись максимально зекономити. Продукти харчування, гаджети, косметичні, гігієнічні засоби тощо – популярністю користувалося все, що є важливим для забезпечення комфортного життя.

Схожі тенденції прослідковувалися під час дослідження, яке проводили експерти одного з найбільших українських сайтів з промокодами promocodius.com в дні карантину через пандемію коронавірусу. Але тоді зміни в онлайн-торгівлі були спровоковані локдауном і намаганням українців рідше відвідувати магазини, а тому були недовгостроковими. Сьогодні експерти прогнозують, що сформовані війною звички збережуться протягом років.

Промокоди на які товари в 2022 році використовували найчастіше:

  • Продукти харчування – знижки шукали близько 31% відвідувачів.
  • Взуття та одяг – 22% використаних промокодів було застосовано саме в цій групі товарів.
  • Косметика, засоби для догляду та гігієни, побутова хімія – близько 19% користувачів шукали вигідні пропозицій.
  • Гаджети та електроніка – 15% покупок із застосуванням промокодів.

Користувалися попитом товари для тварин, парфуми, дитячі іграшки, промокоди на розваги, онлайн-ігри. Помітно знизились продажі в категоріях товарів для дорослих, ювелірних прикрас, дорогих аксесуарів та позицій. Українці намагаються заощаджувати і користуватися всіма доступними знижками, адже війна триває і які випробування вона ще принесе, невідомо.

Основні тенденції використання промокодів

На зміну ставлення українців до покупок протягом 2022 року вплинуло багато факторів: переселення великої кількості людей в межах країни, проблеми з електроенергією і теплом в багатьох регіонах восени та взимку, скорочення прибутків, певні перемоги на фронті, звільнення раніше окупованих територій тощо.

Які зміни сталися в онлайн-продажах протягом 2022 року:

  • Якість як головний пріоритет – особливо в категоріях одягу, взуття, гаджетів, електроніки. Через неможливість часто купувати нові товари обирають те, що прослужить довго, виконає поставлені завдання, буде простим в експлуатації, не потребуватиме обслуговування.
  • Зменшення обсягів покупок – в окремих категоріях: рідше шукають промокоди на аксесуари, книги, меблі, домашній текстиль, дорогі годинники та ін.
  • Ставлення до брендів – як демонструє статистика використаних промокодів, в багатьох групах товарів оминають  невиправдано дорогі позиції, надаючи перевагу демократичним маркам.
  • Піклування про здоров’я – купуючи одяг та взуття, продукти харчування та ін. віддають перевагу комфорту, практичності, споживчим характеристикам. Турбуються про те, щоб було тепло, затишно, смачно та якісно.

Однією з позитивних тенденцій є те, що українці все частіше обирають вітчизняних виробників. Купуючи їх продукцію, покупці не лише підтримують локальні бренди, але й отримують індивідуальний підхід, найкраще співвідношення ціни і якості. Адже в намаганнях вижити український бізнес надає покупцям максимум переваг.

Переглядів : 796
logo

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст