Головна Посилання ... Як китайські шинні бренди позиціонують себе на ринку Як китайські шинні бренди позиціонують себе на рин...

Як китайські шинні бренди позиціонують себе на ринку

Зараз у шинній галузі все переходить на більш високий рівень, з розумними заводами та високоякісною продукцією, і в цьому немає нічого поганого. Тим не менш, китайські шини пройшли десятки років випробувань та негараздів міжнародних шинних гігантів за дуже короткий період часу. Кількість коліс із іноземними інвестиціями скорочується, за винятком ринку елітної гуми, що стимулює китайські компанії розширювати свою частку в цьому сегменті.

В даний час багато торгових марок орієнтуються на високоякісні автошини, зовсім забуваючи, що вони завжди сприймалися ринком як бюджетні колеса.

Є досить абсурдні ситуації, коли маркетингові відділи почали зневажати виробництво шин низького класу. Жодна із нинішніх шинних компаній не зізнається, що виробляє колеса бюджетного класу. Проте, навіть невеликі бренди є невід'ємною частиною шинної промисловості Китаю. Згадуючи, що на зорі розвитку, це була епоха відсутності технологій, китайська шинна промисловість на той час була найреальнішою. У той час виявилося багато брендів, які за правильної стратегії стали найбільш впізнаваними та бажаними продуктами. Яскравий приклад Sailun, що увірвався на Європейський ринок. Незалежні німецькі журнали були в шоці, при ціні в 2 рази нижче преміальних рішень, гума Sailun Ice Blazer Alpine Evo у розмірі 235/55 R18 билася на рівних з продукцією Pirelli та Goodyear. У сегменті арктичних шин, модель Sailun Ice Blazer Arctic SUV так само викликало шум.

Тест зимових шин 235/55 R18 від ACE/ARBÖ/GTÜ у 2023 році

Стародавні говорили, що у важкі часи з'являються герої: чим хаотичніший час, тим легше скористатися можливостями. В останні роки життя людей покращало, і на китайських колесах з'явилося маркування low-end (бюджетне) та high-end (преміальне рішення).

Шинні компанії починають виступати проти low-end, запевняючи, що модельний ряд є виключно high-end. Але насправді це все ті ж бюджетні шини. Звичайно, деякі бренди та їх дослідні центри дійсно досягли успіху, але не вся гума на ринку є висококласною. Торгові марки, які мають технології, ідеї та частку ринку, природно, не повинні цим хвалитися.

Більш ганебно бути фальшивкою високого класу

Деякі заводи не сконцентровані на виробництві продукції, основний акцент рекламувати концепції. Прикрашайте себе щодня, малюйте картину для всіх та формулюйте висококласні стратегії на кожному кроці.

Грубо кажучи, деякі шинні компанії — це, очевидно, лише муляж, який виробляє гуму як 15-20 років тому, але вони вперто прикидаються, прикриваючи свою значущість і впливовість.

Ринку потрібні високоякісні, преміальні автошини з високими експлуатаційними характеристиками, а також дешева гума для вирішення комерційних чи повсякденних завдань.

Але якщо ви не боротиметеся з ціною, ви збанкрутуєте. Боріться з ціною та виживайте.

Цінова політика, за сучасних умов, має фундаментальне значення для більшості. Конкурувати в бюджетному сегменті, перемагати за низьких цін і завойовувати велику частку ринку – це шлях, який має пройти кожен виробник.

Переглядів : 169
logo

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст

Приймаємо до оплати