Прийняття закону про легалізацію грального бізнесу у 2020 році викликало в українському суспільстві неоднозначну реакцію. Одну з завдань будь-якої країни, яка йде на цей крок, полягає у тому, щоб сформувати позитивне ставлення до нової галузі. Часто це стає певною перешкодою через асоціації пересічних громадян щодо прозорості та відкритості даного виду бізнесу, проте роки легального функціонування цього напрямку однозначно говорять про позитивні зрушення.
Функціонування сучасного грального закладу чи онлайн платформи з азартними розвагами тісно пов'язане із побудовою та розвитком взаємовідносин із потенційним гравцем, адже в умовах досить серйозної конкуренції боротьба за аудиторію виходить на перший план. Перемагає той, у кого виходить не лише зацікавити гравця у своїх послугах, а й втримати інтерес, забезпечивши якісний сервіс. Наприклад, онлайн казино повинно мати не лише широкий каталог розваг, а налагоджений зворотний зв'язок у виді служби підтримки, як у тому ж Ельслотс.
Приклади взаємодії з клієнтом можуть бути різними:
Безкоштовна гаряча лінія;
Замовлення зворотного дзвінка;
Месенджери;
Онлайн-чат.
Найголовніше - це оперативна відповідь та підтримка клієнта на всіх етапах. Це одна зі складових, яка допомагає формувати позитивне сприйняття грального бізнесу в цілому.
Супроводження клієнта, роз'яснення турбуючих питань, застереження щодо ігрової залежності, гарантування безпечної гри - цими питаннями сьогодні опікуються організатори азартних розваг, адже в Україні індустрія наближається до європейських стандартів.
Однією з головний умов створення сприятливих умов розвитку легального грального бізнесу в Україні було запровадження ефективної системи управління та контролю за діяльністю організаторів азартних розваг. З цією метою був створений державний орган КРАІЛ, чиїм завдання в тому числі була видача ліцензій новим брендам на ринку.
З 2021 року український гральний бізнес дотримується принципів відповідальної гри, які були розроблені саме для того, щоб забезпечити любителям азарту безпечну та комфортну атмосферу гри, запобігаючи при цьому можливим наслідкам впливу ігрової залежності. Саме питання лудоманії завжди гостро постає перед країною, яка легалізовує азартні розваги, тому йому приділяється підвищена увага.
Так, ще у 2022 році за ініціативи КРАІЛ містами України ширилася перша зовнішня соціальна реклама, присвячена проблемі ігрової залежності, а окрім цього організатори азартних розваг мали чіткі інструкції щодо того, як саме необхідно вести інформативну або рекламну політику, щоб не наражати на потенційну небезпеку своїх гравців.
Сюди ж можна віднести й запуск Єдиного реєстру осіб, яким обмежується доступ до азартних розваг, а також постійну роботу гарячої лінії КРАІЛ - за підсумками перших 7 місяців 2023 року на неї надійшло понад 1500 звернень від фізичних та юридичних осіб з приводу різних питань. Державний орган завжди спонукає громадян до співпраці та є відкритим для діалогу.
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.