Головна Посилання ... Взаємодія CRM і маркетингу: як підняти рівень продажів за допомогою автоматизації Взаємодія CRM і маркетингу: як підняти рівень прод...

Взаємодія CRM і маркетингу: як підняти рівень продажів за допомогою автоматизації

Як усі процеси в компанії мають бути нерозривними, так і бізнес-інструменти працюють ефективніше в комплексі. Це особливо актуально для CRM-систем і маркетингових інструментів, які разом можуть значно підвищити рівень продажів. Інтеграція сайту з CRM дає змогу автоматизувати збір даних про клієнтів, створювати персоналізовані маркетингові кампанії й збільшувати конверсії. Завдяки цьому бізнес може швидше реагувати на запити ринку та оптимізувати стратегії. Більше про можливості та переваги взаємодії CRM і маркетингу читайте в цій статті.

AD_4nXdALFr3TcUOVz60EF1VhqY5BhmviEKrTBCR4WGoKMMwGTqIwMCfETn7DAeJBt1hoDrAxpE87FN2gydVS0rBXfaxcPqo9-hzdYO-v5g_pen3bhL3Ql0ya7DGQoaUkvcmD04GDW0jDkqD1G722dN-HUniDkuw?key=78h5Pa1MgrO490KKRm-5Og

Синергія CRM і маркетингу

CRM-система та інструменти маркетингу є незамінними у веденні ефективної діяльності бізнесу. Але найкраще ці програми працюють разом. CRM-система зберігає всю інформацію про клієнтів і їхню взаємодію з компанією, тоді як маркетингові інструменти використовують ці дані для персоналізації кампаній, прогнозування потреб клієнтів і аналітики.

Об'єднавши функціонал цих ключових програм, ви отримуєте високі результати від вкладених зусиль. На централізованій платформі ви зможете створювати дієву стратегію взаємодії з клієнтами на основі зібраних даних, покращувати процеси комунікації й кампанії. 

Серед інших переваг, які ви отримаєте від інтеграції маркетингу з CRM-системою, є такі:

  • Досконала сегментація аудиторії.
  • Персоналізація кожного звернення. 
  • Оптимізація витрати на маркетинг.
  • Автоматизація рутинних завдань.

Про останню можливість розповімо трохи детальніше, адже це одна з основних переваг.

Автоматизація маркетингових процесів за допомогою CRM

Уявіть, що більшість процесів маркетингу відбувається в компанії автономно. Клієнтські дані потрапляють у єдину базу й систематизуються, типові запити клієнтів обробляються, розсилки та сповіщення надходять. Це все не фантастика, а реальність після впровадження CRM-системи та інтеграції інструментів маркетингу. Зараз ви дізнаєтеся, як це працює, на прикладі різних напрямів діяльності.

  1. Email-маркетинг та SMS-розсилки. Ви можете автоматизувати надсилання електронних листів та SMS на основі даних або дій користувачів. Наприклад, у CRM-системі зберігаються персональні дані клієнтів. Завдяки цьому можна надсилати спеціальні акції на день народження, знижки на першу покупку та інші пропозиції. Але для цього не потрібно власноруч надсилати повідомлення. CRM-система допоможе зробити процес автоматичним.
  2. Робота в соцмережах. Використовуючи дані з CRM-системи, можна сегментувати аудиторію, щоб надавати релевантні пропозиції. Крім цього, ви зможете легко виявити найефективніші кампанії та зменшити витрати. А ще CRM-система дасть змогу налаштувати автоматичну персоналізацію відповідей на запити клієнтів у соцмережах. Наприклад, ви можете створити шаблон повідомлення для швидкого реагування на запити. А за допомогою CRM-системи можна вписати в шаблон релевантне ім’я, список обраних товарів, суму покупки та інші дані.
  3. Чат-боти. Цей інструмент маркетологи часто впроваджують для автоматизації воронки продажів. У будь-який час клієнт може отримати відповідь на своє запитання за лічені хвилини. І все це завдяки даним із CRM-системи й заздалегідь підготованим повідомленням.
  4. Програми лояльності. Оскільки CRM-система може чудово впоратися зі збором інформації, то вона допоможе запровадити й підтримувати систему лояльності. У системі будуть зберігатися накопичені бали клієнтів, інформація про кількість здійснених покупок, уподобання тощо. У такий спосіб постійні клієнти будуть повертатися до вас знову за вигідними пропозиціями.
  5. Ретаргетинг і ремаркетинг. У CRM-системі можна автоматизувати налаштування рекламних кампаній для залучення клієнтів, які вже взаємодіяли з компанією, але не здійснили покупку. Це допоможе вам конвертувати більше лідів у покупців.

Кожна з цих можливостей у кінцевому результаті означає для бізнесу одне: збільшення продажів. 

AD_4nXfWcsNja6uNusszZZ4iSetI2ow3iEBmFj18xlBKQcrZAk2xwHsLOQU4t57ta2QF2JL9zh_Wp9Yggb0ENFTO6E7HKpLNFVjGZH3MbMrD0_eYf0OtPrivKIa0IFAXuqoqMlHoVRaeJO1sNmJ26rDKEOT5Vu4?key=78h5Pa1MgrO490KKRm-5Og

Підвищення рівня продажів за допомогою CRM 

Взаємодія CRM-системи з інструментами маркетингу значно підвищує шанс на продаж товару чи послуги. 

Досконала сегментація аудиторії на основі даних із системи дає змогу розподілити споживачів на групи. Так ви зможете запропонувати для кожного сегмента такі товари чи послуги, що відповідають їхнім потребам. Клієнту потрібно, щоб його розуміли й пропонували якомога кращий варіант вирішення запиту. Тоді формується лояльність і бажання купувати лише у вас.

Персоналізація маркетингових повідомлень на основі даних із CRM стане основою довготривалих відносин між вашим бізнесом і клієнтами. Тому особистий підхід також сприятиме збільшенню кількості повторних покупок. А втримати наявних клієнтів значно дешевше й простіше, аніж залучити нових. 

Автоматизація рутинних процесів дає змогу швидко запускати кампанії, своєчасно обробляти запити й зменшити навантаження на команду. Це сприяє залученості клієнта й готовності до здійснення покупки. Ви також зможете автоматично нагадувати аудиторії про вигідні пропозиції й покинуті кошики або здійснювати крос-продажі.

Детальна аналітика так само допоможе зосередити ресурси на найбільш ефективних каналах комунікації, щоб підвищити рентабельність інвестицій. 

А покращена координація між відділами продажів і маркетингу забезпечить ефективність роботи команди й швидке реагування на запити, що також позитивно вплине на рівень продажів.

Висновок

Інтеграція CRM-системи з інструментами маркетингу — це перевірений шлях до збільшення ефективності просування, а також продажів. Взаємодія цих важливих програм спрощує роботу працівників із даними, клієнтами та аналітикою. А результати після автоматизації завдань лише зростають. 

І головне, що для такого підсилення бізнесу не потрібні особливі знання та вміння. Достатньо звернутися до CRM Solutions. Ми підберемо CRM-систему, якою ви дійсно будете користуватися, або відмовимо від впровадження. А також налаштуємо інтеграції й навчимо команду користуватися платформою.

 

Переглядів : 105
logo

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст

Приймаємо до оплати