Головна Посилання ... Важливість кібербезпеки для юридичних фірм

Важливість кібербезпеки для юридичних фірм

Юридичні послуги значно залежать від знань та інформації. Крім того, відносини адвокат-клієнт не можуть існувати без конфіденційності та зберігання таємниць. З цих причин захист конфіденційних комунікацій та інформації є першорядним для юридичної професії.

Насправді, згідно зі звітом опитування юридичних технологій ABA за 2016 рік, 30,7% усіх юридичних фірм та 62,8% фірм, які налічують 500 або більше юристів повідомили, що нинішні або потенційні клієнти вносили конкретні вимоги безпеки до складу своїх клієнтських угод. Інші юридичні фірми повідомили, що корпоративні клієнти хочуть отримувати доступ до планів кібербезпеки та процедур запобігання розповсюдження інформації, що впроваджуються фірмами.

Для кращого захисту конфіденційної інформації та збереження конфіденційності у все більш цифровому світі адвокатам слід знати про стандарти кібербезпеки, а юридичні фірми повинні їх застосовувати відповідно до вимог їх практики.

Хороші новини полягають в тому, що існує кілька недорогих заходів з кібербезпеки, які ви можете вжити, щоб забезпечити збереження конфіденційності клієнтської та бізнес інформації, навіть якщо ваша фірма не дуже велика або не може виділити значне фінансування на подібні заходи.

  1. Міняйте паролі

Найпростіша річ, яку ви можете зробити, щоб спокійно спати вночі, знаючи, що ваші дані в безпеці – це зміна паролів. Якщо ви ще цього не зробили, вам слід запустити свої ключові електронні листи та імена користувачів через спеціальні інструменти, які здійснюють передачу вашої інформації через будь-які особисті дані облікового запису, які були незаконно отримані та випущені у загальний доступ. У той же час, краще уникати зміни інформації для входу занадто часто, адже ваші користувачі та колеги втомляться від постійної необхідності вигадувати новий пароль і почнуть використовувати різноманітні варіанти одного й того самого паролю. Але таких невеликих змін недостатньо, аби захистися від зламу. Тому краще міняти паролі не дуже часто (раз на 3 місяці чи півроку), але повністю.

  1. Використовуйте менеджер (диспетчер) паролів

Якщо ви дійсно хочете серйозно поставитися до паролів, вам слід використовувати інструменти керування паролями, як наприклад LastPass, Dashlane або Sticky Password, які будуть для вас все відстежувати. Ці інструменти допомагають використовувати унікальні безпечні паролі для кожного потрібного вам сайту, а також слідкувати за всіма ними. Таким чином, ви отримуєте переваги безпеки від зміни пароля, не турбуючись про перенавантаження своїх працівників.

  1. Видаліть будь-які невикористовувані облікові записи

Простий спосіб для зловмисника отримати доступ до вашої мережі – це використовувати старі облікові дані, які опинилися поза вашою увагою. Якщо на фірмі змінилося чимало працівників або ж ви перейшли на іншу систему, може статися так, що у вас залишаться декілька старих облікових записів, якщо план переходу не був добре продуманим. Отож, якщо ви не хочете витрачати багато коштів на кібербезпеку, але в той же час прагнете забезпечити безпеку даних – якраз і варто почати з організації та утилізації старих облікових записів.

  1. Введіть двофакторну автентифікацію

Якщо ви ще цього не зробили, вам потрібно серйозно задуматися над введенням двофакторної автентифікації, яка на більш глибокому рівні захищає ваші дані та дані ваших клієнтів. Як правило, нічого складного тут немає – або доведеться зареєструвати номер телефону, або встановити новий додаток, що забезпечить додатковий рівень безпеки, який ускладнить зловмиснику проникнення до ваших облікових записів. Інший тип підвищення безпеки за допомогою дворівневого процесу авторизації може бути досягнутий за допомогою токенів RSA. Це вимагає додаткових витрат, але їх ефективність була доведена великими брендами та компаніями, які працюють з постійним потоком грошей і численними рахунками, такими як банки (Citigroup, Raiffeisen Bank), веб-сайти для електронних ігор (Blizzard, Pokerstars), інтернет-магазини тощо. Вони часто рекомендують своїм важливим клієнтам придбати токен RSA та використовувати пін-коди, щоб забезпечити захист їх особистої інформації та уникнути витоку даних.

  1. Регулярно оновлюйте програмне забезпечення

Нагадування про оновлення програм завжди з'являються в найнезручніший час, і тому їх часто відкладають на потім. Причина, з якої вам постійно нагадують про ці оновлення в тому, що воно покращене і принесе більше користі. Деякі з найскандільніших витоків даних в останні декілька років сталися саме через незахищеність програмного забезпечення.

Як і у випадку з паролями, тут потрібно розуміти, що коли ці недоліки стають загальновідомими, хакери починають шукати людей, які працюють із певним програмним забезпеченням, яке в даний момент може бути вразливим. Отож, якщо ви досі відкладаєте встановлення оновлень, все-таки знайдіть час зробити це якнайшвидше. Певно, що це коштуватиме вам менше часу, ніж вирішення проблем, пов’язаних з витоком даних.

  1. Тренінг з виявлення атак фішингу та цільового фішингу

Один із найпопулярніших та найефективніших способів хакерів атакувати певну ціль – це фішинг та цільовий фішинг. Фішинг-атаки є більш узагальненими, а цільовий фішинг – персоналізований для кожної окремої особистості і часто може бути надзвичайно переконливим. Єдиний спосіб бути впевненим у безпеці вашої організації – це навчання. Ваші працівники повинні розуміти все, що може відбуватися в процесі фішинг-атаки, а також на які деталі їм слід звертати увагу, щоб бути готовим, якщо вони опиняться під прицілом хакерів.

Кібербезпека є життєво важливою для будь-якого бізнесу, а особливо юридичного, навіть коли немає необхідного бюджету для підтримки великої ІТ-програми. На щастя, навіть задіяння вище описаних простих кроків суттєво підвищить рівень безпеки та не проїсть велику діру в бюджеті.

Переглядів : 485
logo

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст