Головна Посилання ... Що потрібно знати споживачу про акції, знижки та промокоди Що потрібно знати споживачу про акції, знижки та п...

Що потрібно знати споживачу про акції, знижки та промокоди

AD_4nXfHT2mzwLY4sxWsDbrwa4rhtW-8kBBH8a4r3m-rHoo13KPtZx7gDrOwIgpOQtrSvEy2XfJhYB2wcKMHb99ubMcJqugqDsPLgekbViFMyTect-vkX7g9RBLbWRQFRJbdu7pz3xm6Dx4_9eZAW4WTnoGrpkM?key=zqPVrrzYHLqGYjrcVLBtxA

Пропозиції взяти участь в розпродажі, купити акційні товари чи отримати знижку за промокодом роблять більшість інтернет-магазинів. Сервіси з надання різноманітних послуг теж все частіше пропонують клієнтам привабливі знижки. Така практика стала звичним явищем, і значна частина споживачів використовує наявні можливості з вигодою для себе. На жаль, іноді через недостатнє розуміння правових аспектів, що стосуються проведення акцій та розпродажів, правил застосування промокодів на знижку, покупці та користувачі послуг потрапляють в не дуже приємні ситуації. 

Що треба знати про свої права, розповідаємо нижче.

Особливості замовлення товарів зі знижкою

Знижки, які продавці пропонують за промокодом, під час акції чи розпродажу, вигідні споживачам насамперед тому, що дають можливість заощадити. Так, купони на знижку від promokody.com.ua забезпечують зниження ціни як мінімум на 15%. В багатьох випадках можна зекономити значно більше застосувавши актуальні пропозиції. Наприклад, на придбанні кухонної та комп’ютерної техніки можна заощадити 25-30% від вартості.

Щоб отримати товар за зниженою ціною, комбінацію символів, з яких складається промокод, потрібно вставити в спеціальне поле в кошику після того, як відправили в нього вибрані товари. Для підтвердження активації треба натиснути кнопку «Застосувати». Ціна автоматично зміниться. Якщо покупець порушив послідовність дій, то знижку за промокодом на це замовлення від не отримає.

Право на обмін чи повернення товару

Нерідко трапляються ситуації, коли продавці пропонують знижку — в рамках акції чи за промокодом — з застереженням про відсутність можливості обміняти або повернути його. Така умова є порушенням закону про захист прав споживачів та норм Цивільного кодексу України. Зокрема, у статті 15 (ч. 4 та 5) вказано, що придбання товарів за зниженою ціною не є підставою для обмеження прав споживача.  

За порушення законодавчих норм передбачені штрафи:

  • до 15 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, якщо це сталося вперше;
  • від 20 до 50 неоподаткованих мінімумів у разі повторного порушення впродовж року.

На повернення товару споживач має 14 днів з часу купівлі. Гроші мають бути повернені в той же день або впродовж 7 днів.

Проте потрібно знати, що в окремих випадках придбаний зі знижкою товар поверненню не підлягає. Це стосується предметів гігієни, ліків, косметики, ювелірних виробів тощо. Право на обмін чи повернення не діє, якщо ціна була знижена через несуттєві дефекти і покупець був проінформований про причину знижки. На всі інші товари діє гарантія.

Для зниження ймовірності отримати неякісну продукцію за зниженою ціною споживачам варто взяти за правило перед покупкою уважно вивчати речі, техніку, аксесуари тощо на предмет дефектів.

Переглядів : 368
logo

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст

Приймаємо до оплати