Одне з нещодавніх американських опитувань виявило, що близько 54% респондентів хоча б раз в житті хотіли просто викинути отриманий корпоративний подарунок. Чому? Бо він не мав ніякої користі або ж був повністю безглуздим. Водночас респонденти заявляють, що подарунки завжди стимулюють продовжувати користуватися послугами компанії, яка їх надає. Тому корпоративні подарунки з логотипом були і є дуже важливим способом залучення клієнтів та підвищення лояльності працівників. Однак вибирати презенти важливо з урахуванням інтересів вашої аудиторії. Про це і поговоримо далі.
До списку корпоративних подарунків, які найчастіше дарують компанії, входять:
Але ж які подарунки хотіли б отримувати працівники та клієнти компаній? Під час опитувань респонденти зазначили, що хотіли б отримати дороговартісні презенти. Однак завжди найбажанішими є ваучери на покупки, солодощі, різноманітні подарункові наборів, а також техніка, як то портативні колонки до ноутбука, планшети чи навушники.
Також опитування показують, що більше цінуються подарунки від відомих брендів. Тобто, краще подарувати сертифікат на покупки в добре відомому магазині, аніж у тому, який лише почав працювати та не має сформованої репутації. Корпоративні подарунки, які найбільше запам’ятовуються, завжди пов’язані з враженням. Це квитки на спортивні змагання, а також на різноманітні процедури, як то масажі.
Джерело: giftycorp.in.ua
Дослідники, які вивчали питання ефективності корпоративних подарунків, дають такі поради:
Що ж завжди актуально подарувати:
За можливості слід пов’язати корпоративний подарунок з вашим брендом. Наприклад, школа англійської мови може замовити англомовні календарі, що допомагають вчити нові слова. Такий подарунок одночасно принесе користь, а також нагадає про необхідність записатися на мовні курси. І в такому випадку клієнт з більшою ймовірністю вибере саме ту школу, яка привітала його та надіслала календар. Бо так і працює маркетинг.
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.