Головна Посилання ... Що не так з корпоративними подарунками: розумний розподіл коштів компанії Що не так з корпоративними подарунками: розумний р...

Що не так з корпоративними подарунками: розумний розподіл коштів компанії

Одне з нещодавніх американських опитувань виявило, що близько 54% респондентів хоча б раз в житті хотіли просто викинути отриманий корпоративний подарунок. Чому? Бо він не мав ніякої користі або ж був повністю безглуздим. Водночас респонденти заявляють, що подарунки завжди стимулюють продовжувати користуватися послугами компанії, яка їх надає. Тому корпоративні подарунки з логотипом були і є дуже важливим способом залучення клієнтів та підвищення лояльності працівників. Однак вибирати презенти важливо з урахуванням інтересів вашої аудиторії. Про це і поговоримо далі.

Що дарують компанії та що прагнуть отримувати клієнти

До списку корпоративних подарунків, які найчастіше дарують компанії, входять:

  • подарункові набори;
  • їжа та солодощі;
  • ваучери для покупок в онлайн-магазинах;
  • подарункові карти для відвідування ресторанів;
  • знижки на купівлі чи отримання послуг;
  • листівки;
  • алкогольні напої;
  • кава;
  • сертифікати на розваги.

Але ж які подарунки хотіли б отримувати працівники та клієнти компаній? Під час опитувань респонденти зазначили, що хотіли б отримати дороговартісні презенти. Однак завжди найбажанішими є ваучери на покупки, солодощі, різноманітні подарункові наборів, а також техніка, як то портативні колонки до ноутбука, планшети чи навушники. 

Також опитування показують, що більше цінуються подарунки від відомих брендів. Тобто, краще подарувати сертифікат на покупки в добре відомому магазині, аніж у тому, який лише почав працювати та не має сформованої репутації. Корпоративні подарунки, які найбільше запам’ятовуються, завжди пов’язані з враженням. Це квитки на спортивні змагання, а також на різноманітні процедури, як то масажі. 

AD_4nXdRfbZqP-mSg1-2UZTzqfn_Vwr8itSACeXwIYlG3AdsjWG2ywHjmXYpSfALMvc0Haz53CgghZbZfJjOmE2T40q7DejuWqXZtgtkkyyBQaD0RVgPrrFKnV6pax4uXVdY59JhSBlEiso9IlO1NuAPMoNPvYvv?key=WboBome0iA5LuMjY8pXDrw

Джерело: giftycorp.in.ua

Що підготувати у якості корпоративного подарунка

Дослідники, які вивчали питання ефективності корпоративних подарунків, дають такі поради:

  • важливо уникати надмірної реклами — не варто зовсім відмовлятися від корпоративних подарунків з лого, проте і не слід робити надмірний акцент на бренді;
  • слід віддавати перевагу корисним подарункам — наприклад, у часи відключень світла слід дарувати не просто настільну лампу, а лампу, що працює від батарейок чи павербанка;
  • корисно замовляти унікальні подарунки, бо вони краще запам’ятовуються — є відчутна різниця між звичайним блокнотом з вашим великим лого, і блокнотом з дизайнерським оформленням з маленьким лого;
  • ефективніше дарувати різні речі різним людям, особливо коли подарунки готуються для співробітників — це дає змогу підкреслити важливість кожного;
  • важливо відмовитися від дешевих подарунків — обов’язково перевірте якість тканини, якщо замовляєте футболки, або ж скуштуйте шоколад, який плануєте розіслати партнерам;
  • потурбуйтеся, аби клієнт чи працівник змогли скористатися подарунком — надати 20% знижку на купівлі є хорошою ідеєю, проте якщо ви обмежили термін її дії, вона може просто згоріти.

Що ж завжди актуально подарувати:

  • набори з продуктами, головне, аби все було свіжим;
  • універсальний одяг, на який можна нанести ваше брендування;
  • техніку — якщо бюджет невеликий, можна замовити ліхтарики з лого;
  • аксесуари — тут важливо слідкувати за трендами, бо, наприклад, сьогодні жінкам актуально дарувати хустини з етнічним орнаментом;
  • шопери, на які також можна нанести брендування або ж вибрати оригінальний дизайн. 

За можливості слід пов’язати корпоративний подарунок з вашим брендом. Наприклад, школа англійської мови може замовити англомовні календарі, що допомагають вчити нові слова. Такий подарунок одночасно принесе користь, а також нагадає про необхідність записатися на мовні курси. І в такому випадку клієнт з більшою ймовірністю вибере саме ту школу, яка привітала його та надіслала календар. Бо так і працює маркетинг.

Переглядів : 68
logo

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст

Приймаємо до оплати