Головна Посилання ... Розробка логотипу очима засновника агентства Рокетмен Розробка логотипу очима засновника агентства Рокет...

Розробка логотипу очима засновника агентства Рокетмен

Концепція екологічного маркетингу, або «зеленого маркетингу», з'явилася як реакція на турботу про навколишнє середовище. Вона охоплює розробку продуктів та стратегій, які покращують та контролюють якість та умови життя персоналу будь-якого концерну чи компанії по менше. Однак цю позицію важливо донести до кінцевого споживача, і про це необов'язково заявляти голосно. Як вважає креативне тактичне агентство Рокетмен, для моментального контакту з усією цільовою аудиторією достатньо провести трансформацію власного логотипа та решти айдентики згідно з новими стандартами світової оцінки продуктивності роботи компанії.

65ae8174b7ddf.webp

Що таке соціальна відповідальність та етичність бренду в дизайні лого?

У сучасному світі для лого дизайн набуває нового значення, яке виходить далеко за рамки простої гармонійної графіки. Однією з ключових тенденцій у галузі дизайну логотипа бренду є акцент на соціальній відповідальності та його етичності. Ці аспекти не просто допомагають компанії виглядати привабливо, а й відображають її філософію та цінності, які стають важливими для сучасного споживача.

Соціальна відповідальність бренду — це практика впровадження стратегій та ініціатив, які сприяють позитивному впливу на суспільство. І тому графічний дизайн логотипа має відображати всі впроваджені аспекти: від екологічної стійкості до підтримки соціальних проєктів.

Етичність бренду, з іншого боку, відноситься до його моральних принципів, таких як чесність, прозорість та справедливість. Це вимагає від компанії діяти з повагою до своїх споживачів, партнерів та навколишнього середовища. Тому світові бренди суттєво скорочують споживання ресурсів, трансформують умови життя свого персоналу, створюючи корисніші продукти. В результаті розробка лого зорієнтована на такі стандарти:

  1. Символіка – добір графічних елементів, які чітко відображають конкретні етичні та соціальні цінності компанії через кольори, форми, символіку, що асоціюється з природою, стабільністю, чесністю та іншими позитивними атрибутами.
  2. Простота та ясність – це означає, що логотип повинен відображати не лише ідентичність бренду, а й зобов'язання компанії перед громадськістю та довкіллям.
  3. Універсальність — дизайн має бути адаптивним до різних форматів та контекстів.

Чи можлива у світі реклама без маніпуляцій і яке місце у цьому займає розробка логотипа?

Одним із прикладів сучасного етичного бренду є Starbucks. Ця компанія реалізує концепцію екологічного маркетингу, демонструючи свою відданість сталому розвитку у вирощуванні та збиранні кави, підтримці справедливих умов праці, шляхом розвитку інфраструктури селищ, в яких зосереджений робочий персонал, та активному впливу на суспільство шляхом відповідності світовим стандартам.

Їхній підхід до бізнесу інтегрований у розробку логотипа, де повністю відображається філософська концепція марки. Логотип в зеленому кольорі та у формі кола символізує природу та органічність. Морська тематика спочатку була пов'язана з родом діяльності персонажа роману, на честь якого було названо першу кав'ярню, але сьогодні вона транслює глобальність бренду, який зміг перетнути кордони океану і тепер представлений на багатьох континентах.

Як найвідомішим брендам та їхнім логотипам вдалося стати еталоном норм правильного життя?

Відомі бренди, такі як Apple, стали еталоном сучасного життя завдяки своїй здатності створювати емоційний зв'язок із споживачами. Їх успіх у тому, що вони розглядають кожен аспект своєї діяльності, як можливість зміцнити цей зв'язок. Щоб дізнатися більше інформації на цю тему, варто завітати на https://rocketmen.com.ua/ua/podcast. При цьому візуалізація логотипа Apple на речах користувача перетворює людину не просто на споживача. Лого виступає частиною унікальної трансформації соціального стану людини.

 

Переглядів : 83
logo

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст