Концепція екологічного маркетингу, або «зеленого маркетингу», з'явилася як реакція на турботу про навколишнє середовище. Вона охоплює розробку продуктів та стратегій, які покращують та контролюють якість та умови життя персоналу будь-якого концерну чи компанії по менше. Однак цю позицію важливо донести до кінцевого споживача, і про це необов'язково заявляти голосно. Як вважає креативне тактичне агентство Рокетмен, для моментального контакту з усією цільовою аудиторією достатньо провести трансформацію власного логотипа та решти айдентики згідно з новими стандартами світової оцінки продуктивності роботи компанії.
У сучасному світі для лого дизайн набуває нового значення, яке виходить далеко за рамки простої гармонійної графіки. Однією з ключових тенденцій у галузі дизайну логотипа бренду є акцент на соціальній відповідальності та його етичності. Ці аспекти не просто допомагають компанії виглядати привабливо, а й відображають її філософію та цінності, які стають важливими для сучасного споживача.
Соціальна відповідальність бренду — це практика впровадження стратегій та ініціатив, які сприяють позитивному впливу на суспільство. І тому графічний дизайн логотипа має відображати всі впроваджені аспекти: від екологічної стійкості до підтримки соціальних проєктів.
Етичність бренду, з іншого боку, відноситься до його моральних принципів, таких як чесність, прозорість та справедливість. Це вимагає від компанії діяти з повагою до своїх споживачів, партнерів та навколишнього середовища. Тому світові бренди суттєво скорочують споживання ресурсів, трансформують умови життя свого персоналу, створюючи корисніші продукти. В результаті розробка лого зорієнтована на такі стандарти:
Одним із прикладів сучасного етичного бренду є Starbucks. Ця компанія реалізує концепцію екологічного маркетингу, демонструючи свою відданість сталому розвитку у вирощуванні та збиранні кави, підтримці справедливих умов праці, шляхом розвитку інфраструктури селищ, в яких зосереджений робочий персонал, та активному впливу на суспільство шляхом відповідності світовим стандартам.
Їхній підхід до бізнесу інтегрований у розробку логотипа, де повністю відображається філософська концепція марки. Логотип в зеленому кольорі та у формі кола символізує природу та органічність. Морська тематика спочатку була пов'язана з родом діяльності персонажа роману, на честь якого було названо першу кав'ярню, але сьогодні вона транслює глобальність бренду, який зміг перетнути кордони океану і тепер представлений на багатьох континентах.
Відомі бренди, такі як Apple, стали еталоном сучасного життя завдяки своїй здатності створювати емоційний зв'язок із споживачами. Їх успіх у тому, що вони розглядають кожен аспект своєї діяльності, як можливість зміцнити цей зв'язок. Щоб дізнатися більше інформації на цю тему, варто завітати на https://rocketmen.com.ua/ua/podcast. При цьому візуалізація логотипа Apple на речах користувача перетворює людину не просто на споживача. Лого виступає частиною унікальної трансформації соціального стану людини.
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.