Головна Блог ... Новини Режисер Fallout: New Vegas розповів, що гра виросла з напрацювань іншого проєкту студії Режисер Fallout: New Vegas розповів, що гра виросл...

Режисер Fallout: New Vegas розповів, що гра виросла з напрацювань іншого проєкту студії

  • 0

  • 0

  • 12

Відключити рекламу

Джош Сойєр розпочав свою кар'єру в геймдеві з Black Isle Studios, компанії, яка подарувала світу серію Fallout. Джош приєднався до команди розробників у 1999 році, коли ті на повну працювали над Fallout: Van Buren, яка мала стати третьою номерною частиною, але, на жаль, студія збанкрутувала раніше, ніж проєкт дійшов до релізу.

Після закриття Black Isle, Сойєр, як і багато розробників зі студії, пішов у Obsidian Entertainment. Коли Bethesda прийшла до Obsidian із контрактом на нову частину Fallout, Джош був у нестямі від радості. У недавньому випуску журналу Edge розробник поділився, що відчував у цей момент: "Це було щастя. Я не думав, що в мене ще вийде попрацювати над Fallout.".

Також Джош розповів, що просто перед пропозицією від Bethesda студія закрила проєкт Alien RPG. Соєр поділився, що гра так і не вийшла зі стадії ранньої розробки: "Ми вклали багато сил і ресурсів в інструментарій для розробки Alien RPG, але створювати з ним локації було надзвичайно довго, і в нас буквально не було гри".

Однак досвід роботи над скасованою рольовою грою ще зіграв свою роль у розробці Fallout: New Vegas. Коли Obsidian отримала доступ до інструментарію Bethesda, всі розробники залишилися приголомшені швидкістю, з якою просувалося виробництво, згадує Сойєр. Тут він і сказав своїй команді дизайнерів: "Ми зовсім не хочемо змінювати наш виробничий процес. Ми хочемо використовувати те, що вже є - доповнювати, не змінювати, а саме доповнювати - і робити чудовий контент.". І тут же в справу пішли всі напрацювання з Aliens RPG.

Крім того, Джош вніс у New Vegas свої напрацювання з Van Buren. Дизайнер поділився, що персонажі Джошуа Грехем із DLC Honest Hearts і один із можливих супутників головного героя Аркейд Геннон мали з'явитися в третій скасованій частині.

Нагадаємо, що нещодавно колишній дизайнер GTA 6 розповів, як йдуть справи у гри. За його словами, реалізм і опрацювання деталей у проєкті просто вразить уяву гравців.


ДЖЕРЕЛО : UNIAN
  • 12

    Переглядів

  • 0

    Коментарі

  • 12

    Переглядів

  • 0

    Коментарі


  • Відключити рекламу

    Залиште Ваш коментар:

    Додати

    КОРИСТУЙТЕСЯ НАШИМИ СЕРВІСАМИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ та КОНСУЛЬТАЦІЙ

    • Безкоштовна консультація

      Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях

    • ВІДЕОДЗВІНОК ЮРИСТУ

      Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс

    • ОГОЛОСІТЬ ВЛАСНИЙ ТЕНДЕР

      Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію

    • КАТАЛОГ ЮРИСТІВ

      Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом

    Популярні новини

    Дивитись усі новини
    Дивитись усі новини
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст