Торгівля споживчими товарами в Україні за останні роки дуже сильно змістилась в онлайн. Численні інтернет-магазини сьогодні продають буквально все: як імпортні споживчі товари, весь їх спектр, так і продукцію дрібних українських виробників, в тому числі одяг українських новітніх брендів, косметика і крафтові продукти харчування від приватних кондитерських і сироварень, пекарень і ковбасних цехів.
Тож конкуренція в інтернеті просто шалена, а всі перші сторінки пошукової видачі за запитами потенційних покупців того чи іншого продукту забиті великими торговельними платформами, типу Розетки та Пром.
Як малим українським виробникам та імпортерам якісної продукції з інших країн продавати свій товар через інтернет? ефективним каналом продаж є реклама в Інстаграм (дізнайтесь більше за посиланням https://emsider.ua/reklama-instagram/ ). Споживчі товари часто купуються під впливом емоційної реакції та візуальної оцінки, тож Інстаграм з його фото і відео форматом чудово підходить як майданчик для продаж. Для певних продуктів краще працює налаштування таргету в Фейсбук і цей маркетинговий канал також широко використовується. Але при такому способі просування власник інтернет-магазину має платити за кожен показ і перехід користувача по рекламному оголошенню.
Плануючи створення нового інтернет-магазина чи сайту послуг, власнику бізнесу варто заздалегідь потурбуватись про те, щоб його сайт був здатний залучати безкоштовний органічний трафік. Це цінне безкоштовне джерело продажів, бо за цей трафік нікому не треба платити, і користувачі вже готові купити саме той товар чи послугу, що пропонується.
Є окрема маркетингова послуга, галузь, що допомагає сайтам стати більш видимими саме для цільових користувачів, зацікавлених в покупці. Це просування сайту в рейтингу пошукових систем, або SEO (з англійської це означає search engine optimization — пошукова оптимізація). Це досить складна і системна робота з покращення якості сайту для пошукових систем. Адже пошукові роботи оцінюють кожен сайт інакше, ніж це роблять користувачі, і на основі кількох сотень факторів ранжування вибудовують ієрархію сайтів під ті чи інші пошукові запити людей. Ті сайти, що потрапляють на першу сторінку пошукової видачі, а особливо у верхню її частину, мають на порядок більше шансів отримати нового покупця, ніж ті, що опинились на другій сторінці. Якщо сайт пасе задніх на третій сторінці і далі, туди взагалі навряд чи хто зайде з органічного пошуку, і продавати товар чи послугу доведеться виключно через платні рекламні канали.
Тож для того, щоб за цільовими запитами людей, що шукають ваш товар в інтернеті, вони змогли побачити у видачі Гугла ваш сайт, варто замовити послугу просування сайту в рейтингу пошукових систем.
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2025 «Протокол». Всі права захищені.