Головна Посилання ... Просування інтернет-магазину в соціальних мережах: стратегії та найкращі практики Просування інтернет-магазину в соціальних мережах:...

Просування інтернет-магазину в соціальних мережах: стратегії та найкращі практики

Соціальні мережі - невід'ємна частина життя мільйонів людей. Тут вони значну кількість часу знайомляться, висловлюють свої думки, дискутують, коментують, обмінюються враженнями. Саме тому соцмережі - чудовий канал для просування інтернет-магазину чи іншого бізнесу. 

Для реалізації просування бізнесу таким чином краще залучити спеціалістів https://embo.com.ua/uk/prodvizhenie-sajtov/seo-prodvizhenie-internet-magazina/ , але деякі базові поняття важливо все ж таки знати. 

Роль соціальних мереж у просуванні інтернет-магазину

Розміщення інформації про бренд, товари та послуги на соціальних платформах сприяє охопленню значної кількості людей, встановленню зв’язку з цільовою аудиторією. Завдяки контенту бізнес має можливість збільшити впізнаваність бренду, сформувати позитивне ставлення до нього та виділитися серед конкурентів, залучити нових клієнтів та підтримувати наявних. Взаємодіяти з клієнтами та формувати лояльну аудиторію допомагає також персоналізована реклама у соцмережах. 

Критерії вибору платформ для просування бізнесу

Просування інтернет-магазину в соцмережах починається з вибору відповідних платформ. Керуватися варто такими критеріями:

  • цільова аудиторія. Вашим майданчиком має стати той, який найчастіше відвідують потенційні клієнти. Приміром, на Facebook найбільш активними є жінки та чоловіки віком 25-55 років, а молодь (18-30 років) віддає перевагу TikTok та Instagram;
  • тип контенту. Платформу слід обирати залежно від особливостей контенту. Якщо він, скажімо, професійний, вузького спрямування, варто звернути увагу на LinkedIn. А для візуально привабливого контенту ідеально підійдуть Instagram і Pinterest;
  • конкуренція. Перед розміщенням своїх матеріалів у соцмережах варто проаналізувати, з яких платформ конкуренти отримують трафік, чим привертають увагу аудиторії

Важливо! Вибираючи платформу, потрібно не забувати про кінцеву мету маркетингового просування: підвищення впізнаваності, створення репутації експерта чи залучення покупців. З’ясувати, чи підходить соцмережа для реалізації ваших цілей допоможе вивчення її специфіки та можливостей.

Створення контенту для підписників

Основою стратегії просування бізнесу в соцмережах є контент - тексти, інфографіка, відео. Розповсюджувати їх слід з урахуванням трьох основних факторів:

  • регулярність. Нові матеріали мають з’являтися згідно з контент-планом, але так, щоб не перевантажувати підписників;
  • цінність. Контент повинен бути корисним для цільової аудиторії. Підійдуть огляди товарів, їх переваги та вигоди для споживача, поради щодо використання тощо;
  • візуальна привабливість. Фото та відео мають бути якісними, зробленими професійно.

Зверніть увагу! Найбільший попит має відеоконтент з оглядами товарів. Глядачі надають перевагу роликам з харизматичними та компетентними ведучими.

Реклама в соціальних мережах 

Соцмережі - потужний та перспективний канал для просування інтернет-магазину. Для ненав’язливого знайомства з товарами й послугами найкраще підходить таргетована реклама в Facebook та Instagram. Її перевагами є:

  • гнучкість налаштувань;
  • диференційований підхід;
  • доступність.

Варто також використати можливості Telegram, Pinterest та Youtube. 

Важливо! Для оцінки результативності рекламної кампанії та її оптимізації потрібно проводити A/B тестування оголошень та відстежувати такі метрики, як кліки, конверсії, повернення на інвестиції (ROI).

Робота з інфлюенсерами для просування магазину

Підвищити впізнаваність бренду допомагають також інфлюенсери. Щоб цей спосіб просування спрацював, потрібно знайти лідерів впливу, чия аудиторія відповідає цільовій групі, а отже, їй буде цікава ваша продукція. 

Інфлюенсерам слід запропонувати взаємовигідні умови співпраці. Це може бути код на знижку, комісія за кожний згенерований у соцмережі продаж чи ексклюзивні пропозиції для їхніх підписників. Для вимірювання ефективності співпраці потрібно використовувати посилання, спеціальні промокоди або інші аналітичні інструменти.

Підтримка клієнтів через соціальні мережі 

Плюс соціальних мереж у тому, що вони є хорошою платформою для підтримки клієнтів. Вибудувати дружні стосунки з клієнтами та завоювати довіру допомагають такі стратегії спілкування, як:

  • відповіді на коментарі та повідомлення, у тому числі негативні;

Важливо! Реагувати потрібно швидко: кожен пропущений запит - це втрачена можливість.

  • заохочення обговорень новин, послуг, трендів;
  • інтерактивні конкурси та розіграші з призами, які релевантні продукції вашого бренду.

Для досягнення взаємності проблеми клієнтів варто вирішувати публічно. Таким чином ви демонструєте свою відкритість до обговорення й готовність допомогти.

Зверніть увагу! Відповіді на стандартні питання можна автоматизувати за допомогою чат-бота.  

Аналіз метрик та коригування стратегій 

Регулярний аналіз результатів - необхідний елемент успішного просування інтернет-магазину. Відстежувати слід такі ключові метрики:

  • охоплення;
  • залученість;
  • конверсії;
  • рейтинг кліків;
  • кількість переходів;
  • вартість залучення клієнта.

Аналізувати дані допомагають такі сервіси: Google Analytics, Social Insider, Quintly, Emplifi.

Для оптимізації маркетингової стратегії слід бути в курсі змін та трендів у соцмережах. Таким чином вдасться створювати релевантний контент чи знаходити нових блогерів. Допоможуть у цьому спеціальні ресурси - ViralViews, Mediatoolkit, What’s Next?, TED тощо.

Приклади успішних кампаній інтернет-магазинів  

Соцмережі для свого просування використовує багато компаній. Ось приклади кількох ефективних проєктів:

  • бренд косметики Glossier. У співпраці з інфлюенсерами створив спільноту в Instagram. Просуває продукцію завдяки високоякісному візуальному контенту;
  • спортивний бренд Gymshark. Мотивує та надихає аудиторію контентом в YouTube та Instagram, активно співпрацює з фітнес-інфлюенсерами;
  • бренд окулярів Warby Parker. Для просування колекцій використовує Instagram Stories та Facebook Ads.  

Соціальні мережі - це потужний інструмент для просування інтернет-магазинів. Використання правильних стратегій і найкращих практик дає можливість розширити аудиторію, підвищити впізнаваність бренду та збільшити продажі. Активна маркетингова діяльність допомагає розвиватися та досягати бажаних результатів.  

Переглядів : 51
logo

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст

Приймаємо до оплати