Соціальні мережі - невід'ємна частина життя мільйонів людей. Тут вони значну кількість часу знайомляться, висловлюють свої думки, дискутують, коментують, обмінюються враженнями. Саме тому соцмережі - чудовий канал для просування інтернет-магазину чи іншого бізнесу.
Для реалізації просування бізнесу таким чином краще залучити спеціалістів https://embo.com.ua/uk/prodvizhenie-sajtov/seo-prodvizhenie-internet-magazina/ , але деякі базові поняття важливо все ж таки знати.
Розміщення інформації про бренд, товари та послуги на соціальних платформах сприяє охопленню значної кількості людей, встановленню зв’язку з цільовою аудиторією. Завдяки контенту бізнес має можливість збільшити впізнаваність бренду, сформувати позитивне ставлення до нього та виділитися серед конкурентів, залучити нових клієнтів та підтримувати наявних. Взаємодіяти з клієнтами та формувати лояльну аудиторію допомагає також персоналізована реклама у соцмережах.
Просування інтернет-магазину в соцмережах починається з вибору відповідних платформ. Керуватися варто такими критеріями:
Важливо! Вибираючи платформу, потрібно не забувати про кінцеву мету маркетингового просування: підвищення впізнаваності, створення репутації експерта чи залучення покупців. З’ясувати, чи підходить соцмережа для реалізації ваших цілей допоможе вивчення її специфіки та можливостей.
Основою стратегії просування бізнесу в соцмережах є контент - тексти, інфографіка, відео. Розповсюджувати їх слід з урахуванням трьох основних факторів:
Зверніть увагу! Найбільший попит має відеоконтент з оглядами товарів. Глядачі надають перевагу роликам з харизматичними та компетентними ведучими.
Соцмережі - потужний та перспективний канал для просування інтернет-магазину. Для ненав’язливого знайомства з товарами й послугами найкраще підходить таргетована реклама в Facebook та Instagram. Її перевагами є:
Варто також використати можливості Telegram, Pinterest та Youtube.
Важливо! Для оцінки результативності рекламної кампанії та її оптимізації потрібно проводити A/B тестування оголошень та відстежувати такі метрики, як кліки, конверсії, повернення на інвестиції (ROI).
Підвищити впізнаваність бренду допомагають також інфлюенсери. Щоб цей спосіб просування спрацював, потрібно знайти лідерів впливу, чия аудиторія відповідає цільовій групі, а отже, їй буде цікава ваша продукція.
Інфлюенсерам слід запропонувати взаємовигідні умови співпраці. Це може бути код на знижку, комісія за кожний згенерований у соцмережі продаж чи ексклюзивні пропозиції для їхніх підписників. Для вимірювання ефективності співпраці потрібно використовувати посилання, спеціальні промокоди або інші аналітичні інструменти.
Плюс соціальних мереж у тому, що вони є хорошою платформою для підтримки клієнтів. Вибудувати дружні стосунки з клієнтами та завоювати довіру допомагають такі стратегії спілкування, як:
Важливо! Реагувати потрібно швидко: кожен пропущений запит - це втрачена можливість.
Для досягнення взаємності проблеми клієнтів варто вирішувати публічно. Таким чином ви демонструєте свою відкритість до обговорення й готовність допомогти.
Зверніть увагу! Відповіді на стандартні питання можна автоматизувати за допомогою чат-бота.
Регулярний аналіз результатів - необхідний елемент успішного просування інтернет-магазину. Відстежувати слід такі ключові метрики:
Аналізувати дані допомагають такі сервіси: Google Analytics, Social Insider, Quintly, Emplifi.
Для оптимізації маркетингової стратегії слід бути в курсі змін та трендів у соцмережах. Таким чином вдасться створювати релевантний контент чи знаходити нових блогерів. Допоможуть у цьому спеціальні ресурси - ViralViews, Mediatoolkit, What’s Next?, TED тощо.
Соцмережі для свого просування використовує багато компаній. Ось приклади кількох ефективних проєктів:
Соціальні мережі - це потужний інструмент для просування інтернет-магазинів. Використання правильних стратегій і найкращих практик дає можливість розширити аудиторію, підвищити впізнаваність бренду та збільшити продажі. Активна маркетингова діяльність допомагає розвиватися та досягати бажаних результатів.
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.