Маркетинг – це окрема наука, яка вивчає споживчі звички кожної людини. Зокрема, маркетологи чудово розуміються на психології покупця, і знають як йому запропонувати той чи інший товар. Завдяки різним психологічним інструментам продати не дуже популярний товар, а також швидко розкрутити не відому торгову марку.
Існує кілька основних психологічних трюків, які працюють просто безвідмовно. Це такі інструменти як:
Правильне позиціонування товару. Кожен продукт має відповідати певній категорії – саме від неї залежить популярність товару серед покупців. Так, наприклад, гральні слоти популярні серед любителів азарту.
Вплив на емоції. Люди часто роблять спонтанні покупки залежно від емоційного стану, тому потрібно, щоб продукт асоціювався з певною емоцією.
Професійна рекламна компанія. Товар має бути постійно на слуху – покупець частіше звертає увагу на знайомі йому бренди.
Ексклюзивність – головний двигун торгівлі. Кожна людина має велику потребу у повазі, тому прагне задовольняти її особливими "елітними" товарами. Тому поняття "не для всіх", "ексклюзивний" спрацьовують як купівельний тригер.
М'яка згадка про недоліки. Ніщо в цьому світі не ідеальне, тому вказівка на дрібні недоліки лише збільшує довіру клієнтів до товару.
Крім цих простих інструментів, є й серйозніші двигуни реклами. Страх, невпевненість та сумнів - головні емоції, з якими бореться потенційний покупець. Правильне їх використання може вивести продукт на якісно новий рівень.
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.