Про внесення змін до Порядку здійснення контролю за ефективністю управління активами
Кабінет Міністрів України постановляє:
Внести до Порядку здійснення контролю за ефективністю управління активами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 р. № 351 (Офіційний вісник України, 2018 р., № 41, ст. 1449), зміни, що додаються.
ЗМІНИ,
що вносяться до Порядку здійснення контролю за ефективністю управління активами
1. Пункт 2 після слів “проводяться управителями” доповнити словами “відповідно до умов договору про управління активом”.
2. Абзац другий пункту 8 замінити абзацами такого змісту:
“Контроль здійснюється утвореною Національним агентством комісією у складі не менше трьох осіб з числа посадових осіб структурного підрозділу центрального апарату Національного агентства, що забезпечує здійснення контролю (далі - уповноважений підрозділ).
У разі потреби за пропозицією уповноваженого підрозділу для виконання окремих завдань щодо здійснення контролю можуть залучатися працівники міжрегіональних територіальних управлінь Національного агентства.
На період виконання завдань щодо здійснення контролю працівники міжрегіональних територіальних управлінь Національного агентства дотримуються принципів, визначених у пункті 10 цього Порядку, та користуються правами, передбаченими підпунктами 3-5 пункту 12 цього Порядку.
За пропозицією уповноваженого підрозділу рішення щодо здійснення контролю може бути прийняте у разі виявлення Національним агентством відомостей про одну або кілька з таких обставин:”.
У зв’язку з цим абзаци п’ятий - одинадцятий вважати відповідно абзацами шостим - дванадцятим.
1) в абзаці першому слова “посадові особи уповноваженого підрозділу мають право” замінити словами “уповноважений підрозділ має право”;
2) підпункт перший викласти в такій редакції:
“1) запитувати та використовувати документи (інформацію), визначені (визначену) пунктом 5 цього Порядку;”.
4. Підпункт 4 пункту 12 викласти в такій редакції:
“4) проводити (за присутності представника управителя) перевірку наявності та стану активів, що передані в управління, та здійснювати їх фото-, відеофіксацію. Зазначені матеріали є частиною довідки, складеної за результатами здійснення контролю у формі виїзної перевірки;”.
5. Пункт 19 доповнити абзацом такого змісту:
“Контроль у строки, визначені абзацом першим пункту 8 цього Порядку, не здійснюється стосовно активів, щодо яких встановлені обставини, визначені абзацом першим цього пункту, та вживаються заходи до зміни управителя відповідних активів.”.
6. У тексті Порядку слова “Уповноважений підрозділ” в усіх відмінках замінити словами “уповноважений підрозділ” у відповідному відмінку.

page
youtube
Особи з інвалідністю або інші особи, які потребують постійного догляду, які проживають (перебувають) у закладах/установах незалежно від форми власності та підпорядкування і отримують соціальні послуги із стаціонарного догляду, паліативного догляду, підтриманого проживання (далі - заклади догляду), - у супроводі працівників закладу догляду, уповноважених директором закладу догляду або особою, яка його заміщує (за наявності наказу директора закладу догляду або особи, яка його заміщує, про виїзд осіб з інвалідністю або інших осіб, які потребують постійного догляду, за межі України та документів, що підтверджують інвалідність). При цьому осіб з інвалідністю або інших осіб, які потребують постійного догляду, можуть супроводжувати працівники закладу догляду, які перебувають на військовому обліку у територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, Центральному управлінні або регіональних органах СБУ, відповідних підрозділах розвідувальних органів, з розрахунку одна особа на 25 осіб з інвалідністю та інших осіб, які потребують постійного догляду.