1. Виконання рішень суду про стягнення коштів, боржником за якими є державний орган, здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в межах відповідних бюджетних призначень шляхом списання коштів з рахунків такого державного органу, а в разі відсутності у зазначеного державного органу відповідних призначень - за рахунок коштів, передбачених за бюджетною програмою для забезпечення виконання рішень суду. Виконання рішення суду про стягнення коштів за час роботи стягувача на посаді помічника-консультанта народного депутата України, у тому числі при звільненні з такої посади, здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, за рахунок коштів, передбачених за бюджетною програмою для виконання рішень суду, що гарантовані державою, відповідальним виконавцем якої він є.
{Частина перша статті 3 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2352-IX від 01.07.2022 }
2. Стягувач за рішенням суду про стягнення коштів з державного органу звертається до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, у строки, встановлені Законом України "Про виконавче провадження", із заявою про виконання рішення суду.
Разом із заявою стягувач подає до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, документи та відомості, необхідні для перерахування коштів, згідно з переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України.
3. У разі якщо стягувач подав не всі необхідні для перерахування коштів документи та відомості, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, протягом п’яти днів з дня надходження заяви повідомляє в установленому порядку про це стягувача.
У разі неподання стягувачем документів та відомостей у місячний строк з дня отримання ним повідомлення центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, повертає заяву стягувачу.
Стягувач має право повторно звернутися до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для виконання рішення суду у визначені частиною другою цієї статті строки, перебіг яких починається з дня отримання стягувачем повідомлення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.
4. Перерахування коштів стягувачу здійснюється у тримісячний строк з дня надходження до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, необхідних для цього документів та відомостей.
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2025 «Протокол». Всі права захищені.
Аналізуйте судовий акт: Верховний Суд стягнув з Держказчейства моральну шкоду і судові витрати за тривале невиконання судового рішення (ВС КАС у справі №500/5748/21 від 21.02.2023 р.)
Позивачка зазначила, що постановою окружного адміністративного суду було стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань на її користь судовий збір у розмірі: 640,00 грн і витрати на правову допомогу у розмірі: 2000,00 грн. Ще у 2017 році вона направила відповідний виконавчий лист до казначейства для виконання, однак до цього часу кошти їй не виплачені. При цьому позивачка неодноразово зверталась до Управління ДКС, але то отримувала відписки, мовляв що наразі виконуються рішення першої черги, а вона в третій черзі, то про те що у боржника відсутні відкриті в органах Казначейства рахунки, відтак здійснити процедуру безспірного списання коштів з рахунків боржника не видається за можливе. В цілому результатів це не принесло, тому вона звернулась до суду. Так, суд першої інстанції, як і другої інстанції відмовив у задоволенні їй позову оскільки «Відповідач вжив заходи задля належного виконання виконавчих листів, зокрема, неодноразово звертався з листами до Міністерства фінансів України з проханням врахувати дійсний стан бюджетного фінансування та пропозиції щодо необхідності виділення додаткових коштів», та мовляв, відповідач не винний, у відсутності належного асигнування відповідної бюджетної програми. Читати повністюЖінка пред`явила позов до Державної казначейської служби України (далі - ДКС/Казначейство), у якому просила суд: визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо невиконання, протягом тривалого часу, постанови окружного адміністративного суду, просила зобов`язати відповідача здійснити виконання виконавчого листа, та стягнути з відповідача на її користь моральну шкоду у розмірі: 5000,00 грн, а також судові витрати по цій справі (включно із витратами на надання правової допомоги).