Головна Посилання ... Оптимізація торгівлі з хмарним рішенням від AinurPOS Оптимізація торгівлі з хмарним рішенням від AinurP...

Оптимізація торгівлі з хмарним рішенням від AinurPOS

Хмарний сервіс для малого та середнього бізнесу – це цифровий асистент, що пропонує віртуальний простір для зберігання, зручного управління бізнесом та ведення звітності. Більше не потрібно залучати додатковий персонал, сервіси й бюджет для систематизації та управління. Хмарна платформа AinurPOS діє як єдиний центр, що контролює магазин. Використовуйте сервіс, щоб зберігати свої дані в безпечному онлайн-середовищі.

Інвентаризація – швидкий, хмарний інструмент

AinurPOS повністю автоматизує складський облік в режимі реального часу, де б ви не знаходилися. Можливості сервісу дозволяють:

  1. Вибирати, робити замовлення постачальникам та купувати товари.

  2. Вести складські звітності, списувати або коригувати запаси.

  3. Перевіряти склад онлайн, прямо на мобільному пристрої працівника.

Сервіс синхронізує інформацію про кількість запасів між складами та смартфоном вашого співробітника. Тепер – тільки точна інформація без помилок і правок.

Управління клієнтами у хмарі

Замість купи локальних програм, сервісів та паперових списків, ми пропонуємо можливість управління клієнтами у будь-якому куточку планети. Наші переваги:

  1. Гнучкість: оновлюйте контакти, відстежуйте запити клієнтів.

  2. Контроль системи знижок: утримуйте клієнтів та залучайте нових, за допомогою створення дисконтів.

  3. Миттєві розсилки: створюйте персоналізовані пропозиції та автоматизуйте розсилку в одній хмарі.

AinurPOS гарантовано захищає базу даних від витоку інформації. Ваші клієнти – ваш капітал. Сервіс турбується про те, щоб хмарне середовище було безпечним. 

AinurPOS – додаткові можливості для роздрібної торгівлі

На сервісі реалізоване формування фінансової звітності, що забезпечує всебічний контроль бізнесу. Незалежно від рівня досвіду користувача, головний екран AinurPOS покаже в режимі реального часу звіти про:

  • товарообіг;

  • співробітників;

  • фінанси;

  • ефективність продажів.

Приєднуйтесь до AinurPOS і більше не витрачайте бюджет на веб-дизайнерів та програмістів. Налаштувати вітрину свого магазину тепер можна самостійно. Інтерфейс за замовчуванням адаптований під смартфони та ПК. Сервіс дозволяє виконувати управління запасами в онлайн та офлайн-режимі. Виберіть один з п’яти варіантів тарифного плану і користуйтесь хмарним сервісом безкоштовно 14 днів. Або долучайтесь до партнерської програми, щоб протягом усього життя отримувати пасивний дохід у розмірі 20% від кожного реферала.

Переглядів : 94
logo

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст