Юридичній фірмі, як і іншим підприємствам, для перетворення відвідувачів сайту на потенційних клієнтів потрібна ефективна стратегія, яка допоможе довести потенційного клієнта до цільової дії. Одним із найдоступніших та ефективних способів досягти цього є email-маркетинг.
Для тих, хто оптимізував рекламу в соцмережах, створив привабливі кампанії для залучення потенційних клієнтів встане питання, як утримати нових потенційних клієнтів. Тут найкращим інструментом стане автоматизація email.
Автоматизація пошти дозволяє відповісти кожному потенційному клієнту, який надав свої дані через персоналізований email. Автоматизація буде швидко реагувати саме тоді, коли буде рости зацікавленість потенційних клієнтів у вашій юридичній фірмі. Таким чином, завдяки швидким відповідям клієнтам на питання, можна буде на 700% перетворити потенційних клієнтів на клієнтів компанії.
Наприклад, за допомогою автоматизованого розсилання можна надіслати потенційним клієнтам серію освітніх електронних листів, так вони можуть зрозуміти цінність та експертність вашої фірми.
Сервіс Snovio email drip campaign допоможе ефективно автоматизувати кампанії електронної пошти, значний набір функцій і послуг полегшить процес надсилання розсилок і збільшить їх конверсії.
Щомісячне розсилання юридичної фірми на електронну пошту – це чудовий спосіб для підтримання зв’язку з колишніми та потенційними клієнтами.
Таким чином ви зможете ознайомити потенційних клієнтів з послугами, повідомити існуючих клієнтів про новини або дати експертні поради, нагадати колишнім клієнтам про свою юридичну фірму та користь від знайомства з вами ближче.
Розміщення інформації про вашу фірму та останніх новин електронною поштою буде у 5 разів ефективніше, а ніж через соціальні мережі, оскільки так більше шансів, що інформація затримується у людини на очах довше.
Сегментація – важливий елемент автоматизації email. За статистикою сегментовані кампанії email показують результат на 14,32% кращий за несегментовані кампанії. А рейтинг кліків сегментованих кампаній на 100,95%, ніж у не сегментованих. Таким чином, у 18 разів більший дохід приносять сегментовані цільові листи.
Сегментовані листи дозволять клієнтам відчувати свою індивідуальність і вашу прихильність до них. Оскільки від юридичної фірми чекають, що вона у важкий момент може стати опорою, яка допоможе витримати, наприклад, складний судовий процес.
Сегментувати листи можна за юридичною спрямованістю, так, фірма надає послуги у декількох видах права, завдяки розкривному списку у формі замовлення консультації можна потім сегментувати потенційних клієнтів за їх записом. Сегментація за тим, де клієнти знаходяться у воронці продажів – клієнти, які забажали консультацію є більш зацікавленими у ваших послугах, а ніж ті, які просто залишили пошту для ознайомлення. І сегментація за дією – клієнтам, які записалися на консультацію, але не відвідали її можна надсилати листи, які спонукають їх знову зв’язатися.
Звичайно, не кожна людина, яка надала свій email стане клієнтом фірми. Можливо вона вирішила звернутися до конкурента, передумала подавати позов, відклала розв’язання проблеми тощо. Для того, щоб не пропустити потенційну справу можна встановити точку запуску (наприклад, через місяць). Таким чином вона автоматично сповіщатиме інструмент email або відповідальну особу про надсилання заздалегідь написаного листа «Перевірка».
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.