Впізнаваність бренду – це ступінь обізнаності людей про компанію, яка надає якісь послуги або продає товари. Фактично це показник популярності продукції, її конкурентоспроможності на ринку. Чим вища впізнаваність, тим прибутковішим буде бізнес, адже у людей є тенденція робити покупки в знайомих перевірених місцях. Один із варіантів розкрутки бренду – використання упаковок з індивідуальним дизайном. Що фірми можуть пропонувати своїм клієнтам?

Сучасна дійсність відрізняється високою швидкістю життя. Багато людей проводять більшу частину дня на роботі, не встигаючи готувати собі їжу вдома. Але організм вимагає підкріплення, тому так популярні фастфуди й готові страви, пропоновані в супермаркетах.
Таких точок досить багато, потрібно вміти виділятися, щоб забезпечити гарний потік відвідувачів. Наприклад, для впізнаваності можна використовувати чорні контейнери для їжі, виготовлені з харчового пластику. Чим вони відрізняються?
Контейнери закриваються герметично, тому при перенесенні людина не може забруднити сумку або пакет. Такий зручний елемент обслуговування, напевно, запам'ятається, й захочеться надалі користуватися саме цією точкою.
Якщо фірма займається продажем якоїсь продукції, важливо передбачити наявність упаковки для фасування у вигляді невеликих пакетів з ручками, званих майками. Адже далеко не у кожного покупця є, куди можна покласти придбані товари. Люди будуть вдячні за такий сервіс та із задоволенням прийдуть за покупками ще раз.
Фастфуд процвітає в усьому світі, адже тенденція поїсти на бігу є в різних країнах. Щоб точка запам'яталася не тільки завдяки смаковим якостям приготованих страв, але і їх зовнішнім оформленням, потрібна відповідна фаст-фуд упаковка.
Оскільки в системі швидкого харчування готується різна їжа, упаковка також повинна бути різноманітною.
І, мабуть, найважливіший елемент для впізнаваності – нанесення логотипа компанії на всі види упаковок. Малюнок, який постійно потрапляє на очі, надійно зафіксується в пам'яті й точно спрацює на підвищення ступеня впізнаваності бренду.
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2025 «Протокол». Всі права захищені.