Головна Посилання ... Експлуатація акумуляторної батареї вдома

Експлуатація акумуляторної батареї вдома

При виникненні проблеми з акумулятором у багатьох автовласників прокидається бажання продовжити його термін експлуатації. Після проблеми працездатність акумуляторної батареї продовжити вже практично неможливо, але можна повернути нормальну функціональність. Щоб батарея прослужила кілька років, необхідний комплексний догляд.


Купуючи нову акумуляторну батарею https://solarverse.com.ua/catalog/batarei слід звернути увагу на технічні характеристики, габарити та дату виготовлення виробу. Пусковий струм повинен відповідати бортовій електромережі автомобіля, габарити – посадочному місцю для батареї. Встановити та підключити акумулятор потрібно надійно, дотримуючись полярності на клемах. Правильній роботі батареї часто заважають три речі: генератор, стартер та витік струму. У всіх автомобілів встановлено норму напруги бортової мережі, яку виробляє генератор. Невідповідність цих норм свідчить про те, що з ним виникла проблема.

Це можна зрозуміти з википання електроліту з батареї, а також за поганого заряду. Перевірити працездатність генератора можна за допомогою звичайного мультиметра шляхом встановлення щупів на клеми акумулятора при запущеному двигуні.


Несправний стартер також може пошкодити акумулятор. Пошкоджений або стартер, що заклинив, споживає велику кількість струму. Це призводить до дуже швидкого розряду батареї та в результаті виходу її з ладу. Перевірити роботу стартера можна струмовимірювальними кліщами встановивши їх на силовий провід, безпосередньо при запуску двигуна.


Витік струму може виникнути при порушенні ізоляції проводів, неправильному споживанні живлення бортових приладів або забрудненні контактних частин. Перевірити це можна за допомогою амперметра. Він підключається до розриву мінусового дроту батареї на заглушеному двигуні. Якщо технічні характеристики автомобіля не збігаються, то є витік струму. При нормальній роботі бортового обладнання, велике споживання струму може спричинити звичайне забруднення. Під капотом відбуваються різні процеси, виділяються пари охолоджуючої рідини та електроліту, вентилятор охолодження переносить пил тощо. Все це згодом осідає на струмопровідні частини. Потім весь бруд накопичує вологу і виходить витік струму.


Акумулятор і всі контакти необхідно містити чистими та міцними, а навесні та восени проводити профілактику батареї. Щільність електроліту має відповідати нормі, вона вимірюється ареометром. При необхідності потрібно долити дистильовану воду та підключити зарядний пристрій.


Якщо в собі немає впевненості в реалізації таких дій, краще звернутися до фахівця. Замикання банок, обрив ланцюга, розкол корпусу, сплив на поверхні банок активної маси, це все говорить про те, що акумуляторну батарею необхідно замінити.

 

Переглядів : 182
logo

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст