Головна Посилання ... Експерти Promocodius роблять прогнози: які знижки шукатимуть українці в 2023 році Експерти Promocodius роблять прогнози: які знижки ...

Експерти Promocodius роблять прогнози: які знижки шукатимуть українці в 2023 році

Незважаючи на всі проблемі та виклики, з якими довелося зіткнутися в 2022 році сфері онлайн-продажів, прогнози на 2023 рік експерти роблять досить позитивними.

Навряд чи показники продажів сильно зростуть, але і кризи в сегменті чекати не варто. Адже велика кількість українців протягом часу, що триває війна, почала надавати перевагу саме онлайн-покупкам через зручність, безпечність, швидкість доставки та можливість скористатися різноманітними знижками.

Ритейлери, в свою чергу, адаптувалися до нових реалій та створюють безліч привабливих пропозицій для тих, хто купує в інтернеті. У дослідженні одного з найбільших сайтів промокодів promocodius.com видно, що в 2022 році значно збільшилася кількість охочих скористатися вигідними акціями та зекономити. Очікується, що в 2023 році число відвідувачів сайтів з промокодами зросте ще на 25-28%.

Які акції користуватимуться найбільшою популярністю в 2023 році

Експерти прогнозують, що в 2022 році ситуація з онлайн-продажами суттєво не зміниться, але через зростання кількості клієнтів розширюватиметься асортимент магазинів, підвищиться конкуренція, збільшуватиметься розрив в цінах певних товарів у різних продавців. Адже в 2022 році ритейлерам довелося переформатовувати бізнес-процеси, вирішуючи питання логістики, зміни постачальників та попиту, пошуку актуальних товарів.

Промокоди, на які варто звернути увагу:

  • Сезонні розпродажі – дозволяють купити одяг, взуття для дорослих та дітей на 50-75% дешевше.
  • Безкоштовна доставка – за умови додавання в чек товарів на певну суму. Можна купувати речі для дому, косметичні та доглядові засоби, косметику разом зі знайомими або формувати корзину раз на кілька місяців, щоб економити на послугах. З огляду на підвищення цін всіх основних компаній-перевізників така можливість дуже актуальна.
  • Знижки на вибрані позиції – дають змогу придбати на 15-20% дешевше певні моделі гаджетів, електроніки, побутової техніки.
  • Акції за умови купівлі декількох одиниць – актуальні для товарів щоденного вжитку, які купуються регулярно. Це пропозиції «1+1=3», знижка на другий/третій товар в чеку тощо.

Товари, на які найчастіше шукатимуть промокоди

Війна змінила споживчі переваги більшості покупців і в 2023 році українці продовжать активно купувати те, що потрібно для забезпечення комфортного життя, економлячи на всіх інших товарах. Стабільно високий попит очікують на такі категорії: одяг та взуття, дитячі речі, ліки, продукти харчування, косметика та засоби гігієни, побутова хімія тощо.

Можливе незначне зниження попиту на електроніку, гаджети, побутову техніку. Але триматимуться на високому рівні продажі пауербанків, обігрівачів, генераторів, освітлювальних приборів. Поступово зростатимуть показники в категорії розваг: вже наприкінці 2022 року українці знову почали цікавитися знижками на онлайн-ігри, книги, квитки на різноманітні заходи. Потроху відновлюватимуться продажі будівельних матеріалів, речей для дому.

Переглядів : 698
logo

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст