Головна Посилання ... Чому кожному бізнесу потрібні послуги маркетолога? Чому кожному бізнесу потрібні послуги маркетолога?...

Чому кожному бізнесу потрібні послуги маркетолога?

Неможливо правильно налаштувати всі бізнес-процеси без допомоги маркетолога. Лише високопрофесійний бізнес коуч допоможе підприємцю зрозуміти, наскільки важливу роль відіграє маркетинг у веденні власної справи. Послуги маркетолога дають змогу знайти шляхи залучення нових клієнтів, формування привабливих ринкових пропозицій та оптимізувати комунікацію з цільовою аудиторію. На сайті власника діджитал-агенції Миколи Скоропадського mskoropadsky.com можна дізнатись більше про стратегічний маркетинг і бізнес-оптимізацію. Але зараз зупинимось саме на взаємодії маркетолога з підприємцем.

Особливості взаємодії маркетолога та підприємця

Як би продуктивно ви не вели свою підприємницьку діяльність, настає критична точка, коли неможливо обійтись без допомоги маркетолога. Якщо бюджет реклами сягнув понад 4 000 доларів на місяць, власник бізнесу вже не в змозі самостійно керувати процесами. Втрачається фокус на важливих деталях, що спричиняє суттєві фінансові витрати.

Але до кого звернутися, щоб оптимізація бізнес-процесів принесла результат: штатний спеціаліст, аутсорс, послуги маркетингової агенції? Микола Скоропадський як фахівець із досвідом рекомендує залучати маркетолога в штат, адже він має бути глибоко занурений в особливості вашого бізнесу. Коли така людина знаходиться на місці, підприємець має змогу обговорювати з нею всі питання: від стратегії до планів розвитку. Чим міцніша буде ця комунікація, тим більше шансів досягти успіху в майбутньому.

Ідеальний варіант – щоденні «п’ятихвилинки». З часом обговорення робочих питань стане рідшим, але залучати маркетолога до щорічних стратегічних сесій потрібно обов'язково. Саме цей експерт формує коротко-, довгострокові цілі та корегує їх. Також варто забезпечити зв'язок маркетолога з відділом продажу. Підприємець має бути свого роду арбітром, аби знаходити конструктивні рішення та уникати конфліктних ситуацій.

Критерії оцінки роботи маркетолога

Інтернет маркетинг – доволі складний і багатогранний процес. Не варто оцінювати результативність роботи маркетолога раніше, ніж через 2-3 місяці. Для оцінки ефективності використовуйте такі показники: кількість виконаних завдань, аудитів, проведених консультацій, отриманого трафіку тощо. Зростання доходу відносно суми рекламного бюджету потрібно аналізувати значно пізніше.

Два об'єктивні формати для відстежування маркетингових результатів:

  • дашборд – документ, який вміщує ключові показники рекламної кампанії;

  • щомісячний звіт – відображення чіткої інформації щодо кількості лідів, клієнтів, вартості лідів, витрат на рекламу тощо.

У кожного маркетолога мають бути власні КРІ. До прикладу, у сфері лідогенераційного бізнесу B2B- та B2C-сегмента це може бути збільшення лідів. Підвищення доходу та ROS більш актуальні для ритейлу чи e-commerce.

Аргументи, які підтверджують ефективність взаємодії власника бізнесу з маркетологом

Грамотний і досвідчений маркетолог відрізняється стратегічним мисленням. Саме він допомагає підприємцю вивести бізнес на новий рівень і розширити перспективи розвитку. Він підсилює слабкі місця та направляє зусилля у правильний напрямок. Власник бізнесу не зможе самостійно аналізувати всі робочі процеси та постійно їх вдосконалювати, тому делегування – це правильне рішення та шлях до успіху.

Позитивний вплив роботи маркетолога на оптимізацію бізнесу:

  • аналіз трендів і попереднє передбачення сезонних піків попиту, щоб власник бізнесу встиг до них підготуватись;

  • оптимізація цінового сегмента та проведення глибокого аналізу ринку;

  • ефективне розподілення рекламного бюджету, що сприяє одержанню якісних лідів за ті ж вкладення;

  • покращення комунікації з ЦА, а в результаті – збільшення конверсії та продажів.

Микола Скоропадський підкреслює, що маркетолог – це головний друг, помічник і партнер підприємця. Головне – набратись терпіння, адже для продуктивної співпраці потрібен час, ресурси та підтримка. Якщо ви не хочете ризикувати рекламним бюджетом і прагнете знайти справжнього фахівця, звертайтесь до діджитал-агенції Penguin-team

Переглядів : 58
logo

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст

Приймаємо до оплати