Головна Блог ... Новини Бронювання в Дії. Перевірки ТЦК. Військовий облік

Бронювання в Дії. Перевірки ТЦК. Військовий облік

Відключити рекламу
Бронювання в Дії. Перевірки ТЦК. Військовий облік - ae4af90449da3c11acd11c3d500c80b0.jpg
Де: м. Київ, вул. Михайлівська,1/3, готель "Козацький"

 

Коли: 27 червня 2025 року

Формат: online + offline

Детальніше на сайті

ЗМІНИ в БРОНЮВАННІ з 16.04.2025: новий порядок та правила! Нові правила розрахунку кількості військовозобов’язаних для квоти 50% з метою бронювання. Зменшення кількості військовозобов’язаних: чи потрібно самостійно анулювати бронь працівникам? Нові строки зберігання документів з військового обліку: діють з 16.04.2025 Повний пакет документів для ідеального військового обліку. Як проходять перевірки ТЦК у 2025 році: ТОП-20 питань для перевірки. ТОП-10 документів для перевірки. МОНІТОРИНГ 20к для бронювання та критичності, АНЮЛЮВАННЯ! Новий Порядок бронювання за Списками Мінекономіки з 16.04.2025 для працівників – військовозобов’язаних, яких обліковує СБУ та розвідка{C}

Лектор-консультант:

У програмі:

1. Нові правила розрахунку кількості військовозобов’язаних (для квоти 50% з метою бронювання):

ü зміни до пункту 12 Порядку бронювання з 16 квітня

ü заброньовані за іншими підприємствами більше не враховуються в чисельність на квоту для бронювання

ü мобілізовані працівник після 18.05.2024: як їх враховувати до чисельності?

ü похибки та розбіжності в розрахунку чисельності в ДІЯ: не відображаються новоприйняті, не зникають звільнені. Практичні поради виправлення похибок

2. Зменшення кількості військовозобов’язаних та зменшення квотних можливостей для заброньованих:

ü дії підприємства та чи потрібно анулювати бронь?

üякі наслідки та відповідальність, якщо бронь буде перевищувати 50% квоту

3. Новий Порядок бронювання за Списками Мінекономіки для працівниківвійськовозобов’язаних, які перебувають на військовому обліку в СБУ та розвідці.

4. Підстави для анулювання броні та випадки анулювання

5. Моніторинг критичності та бронювання: хто і як контролює дотримання 20 000 грн. Випадки анулювання критичності:

ü Бронювання працівників із зарплатою 20 000 грн: правила дотримання в повних і неповних місяцях (прийняття, звільнення, лікарняні, відпустки, бронювання наприкінці місяця, анулювання на початку місяця та інші кейси)

ü Як і хто здійснює щомісячний моніторинг зарплати заброньованих працівників. Результати моніторингу і наслідки для заброньованого і критичного підприємства: практичні поради для швидкого поновлення бронювання

ü Критичність підприємства: щомісячні обовʼязкові умови дотримання критичності - податкові борги, середня зарплата 20 000 грн по підприємству. Правила розрахунку

ü Як і хто здійснює щомісячний моніторинг на дотримання умов критичності (покроковий ланцюг передачі інформації). Результати моніторингу і наслідки для заброньованого і критичного підприємства: практичні поради для інформування заброньованих і кроки швидкого поновлення критичності

6. Нові строки зберігання документів з військового обліку: діють з 16.04.2025: що змінилось та як забезпечити зберігання документів на підприємстві

7. Повний пакет документів для ідеального військового обліку: що має підготувати підприємство та яка відповідальність за відсутність таких документів

8. Перевірки ТЦК в 2025 році щодо ведення військового обліку та бронювання:

ü Види перевірок з ТЦК та як дізнатися коли вас перевірить ТЦК в 2025 році?

ü Хто, як і коли повідомлять про початок перевірки в 2025 році?

ü ТОП-20 питань, які перевіряє ТЦК на прикладі акту перевірки 2025 року

ü ТОП-10 документів, які треба підготувати до перевірки ТЦК

ü Бронювання працівників 2024-2025: які документи готуємо

ü ВОД працівників: як перевіряє ТЦК та які ризики може отримати роботодавець

9. Найпоширеніші помилки роботодавців та штрафи за порушення від 34000 грн до 59500 грн, які вже виписано роботодавцям

Відповіді на запитання

Вартість участі в вебінарі 2500,00 грн без ПДВ

Вартість участі у семінарі 3700,00 грн. без ПДВ

Увага, місця в залі обмежено, бронювання місця в залі настає тільки після Вашої оплати

Зареєструватись та отримати додаткову інформацію можна отримати по Тел (044) 221-69-87; (067) 536-09-01

Умови участі та повний текст програми на сайті https://incon.com.ua/seminar/bronjuvannya/

 

  • 715

    Переглядів

  • 0

    Коментарі

  • 715

    Переглядів

  • 0

    Коментарі


  • Подякувати Відключити рекламу

    Залиште Ваш коментар:

    Додати

    КОРИСТУЙТЕСЯ НАШИМИ СЕРВІСАМИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ та КОНСУЛЬТАЦІЙ

    • Безкоштовна консультація

      Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях

    • ВІДЕОДЗВІНОК ЮРИСТУ

      Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс

    • ОГОЛОСІТЬ ВЛАСНИЙ ТЕНДЕР

      Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію

    • КАТАЛОГ ЮРИСТІВ

      Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом

    Популярні новини

    Дивитись усі новини
    Дивитись усі новини
    logo

    Юридичні застереження

    Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

    Повний текст

    Приймаємо до оплати