Споживач сьогодні живе у світі брендів. Він вибирає вівсянку певної марки, п'є каву улюбленого виробника, купує кросівки відомого бренду. Щоб потрапити в цей купівельний чек-лист, бренд повинен мати своє обличчя. А стати відчутним, а не ефемерним, встановити емоційний контакт зі споживачем бренд може лише через упаковку та фірмові пакети з лого. Давайте розберемося, як реклама на пакетах допомагає бізнесу, де може замовити пакети з логотипом Одеса та інші міста України, навіщо потрібні брендовані пакети.

Головне завдання будь-якого бренду – як слід набриднути в середовищі споживачів, стати впізнаваним і змусити потенційного клієнта ототожнювати себе з відповідною категорією товарів. Бренду необхідно домогтися, щоб при згадці піци у споживача в голові випливало його лого, а при згадці магазину в пам'яті виникала назва торгової мережі. Як це зробити? Розглянемо спочатку для прикладу, як просувати бренд, щоб стати популярним серед зумерів.
Маркетингові дослідження показують, що покоління Z (що становить досить велику категорію активних платоспроможних покупців, які вже сьогодні змінюють маркетингові тренди під себе) має чітко виражені специфічні риси FMCG-шопінгу. Вони приходять до магазину за товаром певного бренду і здебільшого точно знають, скільки куплять пачок печива чи пакетів майонезу. І виберуть чай або кефір тільки знайомої марки: товар повинен влаштовувати їх до смаку, їм подобатиметься його упаковка, повинна влаштовувати ціна.

А ще зумери – яскраво виражені візуали. Щоб «оселитися у них у голові» і збільшити впізнаваність магазину чи товару, бренду потрібно мати відчутний, привабливий і добре знайомий вигляд. І тут приходять на допомогу брендовані пакети. Зумери сприймають людей з такими пакетами як інфлюєнсери бренду, які ним самі користуються і близьким радять. Тому кожній компанії потрібно замовити виготовлення пакетів із логотипом, щоб залучити цю бажану для кожного бренду аудиторію.
Брендована упаковка – це не просто кульок, в який пакують печиво або хліб, щоб вони не сохли на полиці супермаркету. Фірмова упаковка привертає увагу та викликає довіру у споживача, виділяє товар на тлі конкурентів. Зовнішній вигляд продукту дуже важливий для попередніх зумерам категорій з теорії поколінь: для бебі-бумерів, покоління Х та міленіалів. Вони вибирають товари в привабливій упаковці, оскільки ті здаються їм смачнішими та якіснішими (доведено численними маркетинговими дослідженнями). Але кожному бренду потрібно створити логотип і знайти свій дизайн, який виграшно виділятиме його серед конкурентів і даватиме правильний психологічний ефект.
Класне лого та вдалий дизайн – це не обов'язково щось архіскладне та абсолютно унікальне. Наприклад, безліч відомих брендів використовують у своїй айдентиці один і той же шрифт Helvetica (включаючи Panasonic, Nestle, BMW), у цілої купи компаній одні й ті ж корпоративні кольори (згадаймо червоні Coca-Cola, Canon, Levis), а у деяких навіть лого як брати-близнюки (порівнянки)! Важлива не стільки унікальність, скільки якість.Якщо подивитися в інтернеті бренд та фірмовий пакет прикладів, то можна знайти багато цікавих ідей, які легко адаптувати під свою компанію.
Яким має бути фірмовий пакет:
Принцип вибору такий: чим «дорожче і солідніше» має виглядати ваш бренд – тим якіснішими та ефектнішими повинні бути ваші фірмові пакети.
Заказать производство фирменных пакетов можно на сайте завода https://www.mpak.ua/produktsiya/izgotovlenie-paketov-s-logotipom/. Это производитель, который выпускает упаковку ТМ МПАК для всей Украины. Заказ можно сделать онлайн, а получить готовые пакеты с доставкой прямо на склад. Сотрудничать с производителем выгодно и удобно.
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2025 «Протокол». Всі права захищені.