Аксесуари ділової людини вирішують дві важливі завдання: несуть інформацію про статус, професіоналізм власника та допомагають пожвавити суворий бізнес-стиль, надаючи модного та сучасного звучання традиційним речам. Доповнення до ділового костюма - важлива частина іміджу, тому знання етикету в одязі допоможе грамотно скласти діловий образ.
До аксесуарів для ділового костюма належать краватки, хустки, шарфи, головні убори, запонки, годинники, прикраси, сумки, портмоне, гаманці, ремені. Їх треба гармонійно вписати в образ, наголосивши, а не зруйнувавши те послання, яке він несе.
Існують правила, які допомагають підбирати та поєднувати аксесуари для ділового стилю чоловіків та жінок.
Всі акценти не повинні бути одного кольору, але важливо поєднувати їх за тоном. Гамма має бути якась одна (тепла чи холодна) і не зливатися із загальним фоном костюма. Якщо доповнення одного кольору, краще, якщо вони різняться за фактурою.
Чоловічі ділові аксесуари, з одного боку, полегшують життя: практичне портмоне, місткий портфель, зручне взуття — те, що потрібно щодня. З іншого боку, аксесуари - практично єдиний спосіб підкреслити індивідуальність у строгому стилі. Дорога ручка, елегантні запонки, краватка-метелик розкажуть про їхнього власника більше, ніж слова.
Краватка - все ще обов'язкова деталь офіційного гардеробу. Як правильно нею користуватися? Підбирайте однотонну краватку до костюмів у смужку та сорочках з візерунком, а краватку з принтом (краще графічним) – до однотонних речей.
Краватка та кольорова сорочка мають бути одного кольору, але краватка — темніша на 2-3 тони; добре, коли вона одного кольору з кишеньковою хусткою. Відповідні кольори краваток для переговорів - бордовий, синьо-червоний, світло-сірий.
Ширина краватки залежить від типу фігури: чим ширші плечі, тим ширшим має бути аксесуар. Довжина краватки, що рекомендується, - трохи вище ременя.
Краватка-метелик — не завжди атрибут офіційних подій. Вона може підкреслити приналежність до творчої професії або внести трохи пустощів у костюм для вечірніх заходів.
Шийні хустки — найчастіше вибір творчої інтелігенції: письменників, акторів, художників. А іноді – елемент корпоративного стилю.
Вимоги до годинника однакові для чоловіків і жінок. Вибирайте механічний годинник, пропорційний зап'ястю, круглий або прямокутний, з чіткими цифрами, на шкіряному ремінці, одного кольору з туфлями і ременем. Кварцовий або електронний годинник не для офісного стилю. Моделі з дорогоцінним камінням та яскравими деталями – краще підійдуть для вечірніх заходів.
Запонки – атрибут не лише вечірнього та урочистого костюма. Але якщо носити їх в офіс, краще вибирати невеликі, без каменів і яскравих вставок. Вечірній варіант може бути із золота, срібла, перламутру та натурального каміння.
З прикрас для чоловіків допустимі лише обручка та печатка. Остання може бути виконана із платини.
Призначення затиску для краватки - прикріпити краватку до сорочки в районі середини грудей, щоб вона не зміщалася. Зазвичай затискач не видно під піджаком, тому дизайн може бути простий. Затискачі для вечірніх костюмів, які видно, можуть бути виготовлені з дорогоцінних металів та каміння.
Взуття має бути зручним, якісним, дорогим і поєднуватися з кольором костюма: темне (чорне, коричневе) для темного костюма і світле — для світлого. Для офісу підійдуть класичні туфлі з мінімумом деталей на тонкій підошві. Влітку допустимі прості, виготовлені з м'якої шкіри мокасини. До верхнього одягу можна купити чорні черевики або черевики на шнурках.
Купуйте довгі шкарпетки, оскільки вони максимально закривають тіло та виглядають елегантно. Переважні однотонні, темні, колір яких створює плавний перехід від штанів до взуття. Літні можуть бути світлими, але небажані білі, це більше елемент спортивного стилю.
За фактурою і кольором ремінь для брюк повинен поєднуватися з взуттям, портфелем і ремінцем для годинника, а пряжка — бути в одному стилі з циферблатом. Ремінь краще лаконічний, з пряжкою не ширше самого ременя і без надмірностей.
Для переговорів чоловікові краще мати портфель-аташе з якісної натуральної шкіри. На менш офіційні заходи можна ходити з меншою сумкою з того ж матеріалу.
Аксесуари для жіночого ділового одягу повинні бути практичними та жіночними одночасно. Образ сучасної бізнес-леді не обійдеться без сумочки, ременя, наручного годинника, шарфів, хусток, головних уборів.
Шийні хустки та краватки яскравих кольорів з принтом розбавлять надмірно офіційний образ, підкреслять приналежність до компанії. Бізнес-леді добре мати шовкову хустку-каре та шарф, причому не один.
У сучасний бізнес-стиль вписуються хутряні шапки-боярки, папахи, особливо з благородної норки, в'язані та шиті берети, капелюхи. Вибирайте моделі не надто чудернацькі, строгих форм. Для корпоративного стилю підійдуть шапочка-пігулка, пілотка, чалма.
Діловий дрес-код дозволяє жінкам трохи більше прикрас. Крім обручки це можуть бути: кільце з невеликим витонченим каменем, лаконічні сережки, кулон або брошка. Але предметів може бути не більше ніж 1-2. Вони не повинні привертати до себе увагу, а бути лише елегантним доповненням. Прикраси з дорогоцінним камінням надягають лише у вечірній час.
Жіноче взуття для офісу підбирається за тими ж принципами, що й чоловіче: лаконічний стиль, натуральні матеріали, базові відтінки — чорний, сірий, бежевий. Оптимальними будуть туфлі-човники на невеликому підборі, лофери, балетки чи мокасини. У холодну пору року класичні ботильйони, чоботи.
Сумка не обов'язково має за кольором збігатися із взуттям. У жінок вона може бути яскравою. Підійдуть клатчі різних розмірів, прямокутної форми з невеликою кількістю деталей. Для переговорів також актуальний портфель із високоякісної шкіри класичних відтінків у тон костюма.
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.