Автор не вказаний
1
0
2206
Якщо статус заяви в електронному кабінеті користувача підсистеми «Електронний суд» довго не змінюється, це може бути спричинено можливими технічними недоліками, тож користувач має звернутися до служби технічної підтримки.
Роз’яснення щодо функціонування підсистеми «Електронний суд» надало Державне підприємство «Інформаційні судові системи».
Згадайте новину: Електронний суд працює! Хай живе ЄСІТС!
Статус заяви в електронному кабінеті користувача підсистеми «Електронний суд».
Цей статус змінюється в залежності від проходження в системі — від моменту створення заяви в електронному кабінеті до моменту її реєстрації та створення справи в базі даних суду.
Статус заяви «Відправлено» тривалий час не змінюється.
Заява перебуватиме в статусі «Відправлено» до моменту завантаження її до бази даних суду. Тривалий час перебування заяви у вказаному статусі може бути спричинено наступними факторами:
— технічні недоліки при автоматичному завантаженні заяв до бази даних суду;
— технічні недоліки системи при направленні заяви через електронний кабінет.
У випадку тривалого часу перебування заяви в статусі «Відправлено» користувач має звернутись до служби технічної підтримки.
Статус заяви «Доставлено» тривалий час не змінюється.
Вказаний статус свідчить про те, що заяву успішно завантажено в базу даних суду. Тривалий час перебування заяви у вказаному статусі може бути спричинено наступними факторами:
— Заяву завантажено до бази даних суду, але не виконано її реєстрацію;
— Заяву зареєстровано в базі даних суду, але на її основі ще не створено картку справи;
— Технічні недоліки при передачі даних до електронного кабінету.
Трапляються поодинокі випадки, коли статус заяви «Доставлено», а матеріали справи вже доступні в розділі «Мої справи».
У випадку тривалого часу перебування заяви в статусі «Доставлено» користувач має звернутись до служби технічної підтримки.
Згадайте новину: Надсилання електронних повідомлень та рішень зменшить витрати, але може призвести до численних зловживань
Відсутня справа в розділі «Мої справи».
Основним параметром доступу до електронних примірників матеріалів судових справ в електронному кабінеті користувачів підсистеми
«Електронний суд» є наявність відомостей про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) відповідного учасника по справі в електронній картці справи автоматизованої системи документообігу суду.
Причини, за яких справа відсутня в електронному кабінеті:
— відсутній РНОКПП в електронній картці учасника справи автоматизованої системи документообігу суду;
— РНОКПП користувача вказано некоректно;
— справа реєструвалась в базі даних суду в період до запровадження в тестову експлуатацію підсистеми «Електронний суд»;
У випадку відсутності справи в електронному кабінеті користувач має звернутись до служби технічної підтримки.
Подача заяви про внесення даних РНОКПП.
Вказана заява подається до суду для можливості отримання доступу до матеріалів справи в розділі «Мої справи» (Питання №4).
Після отримання вказаної заяви, суд має зареєструвати її та перевірити наявність РНОКПП (ЄДРПОУ) учасника (користувача) в картці справи. Якщо РНОКПП (ЄДРПОУ) відсутній, необхідно його вказати.
У випадках, коли після направлення такої заяви до суду доступ до справи відсутній, користувач має:
— звернутись до суду (телефонним зв'язком, електронною поштою тощо) та дізнатись стан реєстрації його заяви;
— якщо суд повідомив, що всі дії з його боку виконані, а справа не з'явилась, звернутись до служби технічної підтримки.
Подача заяви про вступ у справу як...
Вказана заява також подається до суду для можливості отримання доступу до матеріалів справи в розділі «Мої справи». Після отримання вказаної заяви, суд має зареєструвати її та додати учасника до картки, зазначивши при цьому всі дані користувача, що були вказані в заяві. У випадку наявності такого учасника в картці справи – перевірити наявність РНОКПП та, у випадку його відсутності, додати його.
Рішення щодо внесення такого користувача до переліку учасників справи приймає склад суду, у провадженні якого знаходиться справа.
У випадках, коли після направлення такої заяви до суду доступ до справи відсутній, користувач має вернутись до суду (телефонним зв'язком, електронною поштою тощо) та дізнатись стан реєстрації його заяви;
Якщо суд повідомив, що всі дії з його боку виконані, а справа не з'явилась, звернутись до служби технічної підтримки.
Відсутній шаблон.
Шаблони заяв в електронному кабінеті користувача реалізовано у відповідності до системних типів документів в автоматизованій системі документообігу суду. В залежності від шаблону в АСДС автоматично визначається реєстраційний тип документа при реєстрації заяви, що надійшла через «Електронний суд». На кроці «Текст заяви» будь-якого шаблону, користувач має можливість вносити свій варіант тексту заяви. Якщо користувач не знайшов потрібного йому шаблону заяви, він може скористатися універсальними шаблонами.
В роз’ясненні зазначається, що адміністратор системи не може впливати на процедуру перевірки та внесення даних працівниками суду. Адміністратор може лише надати рекомендації щодо коректності виконання таких дій. Кординати служби технічної підтримки: тел. (044) 207-35-33, електронна адреса support@ics.gov.ua.
Переглядів
Коментарі
Переглядів
Коментарі
Отримайте швидку відповідь на юридичне питання у нашому месенджері, яка допоможе Вам зорієнтуватися у подальших діях
Ви бачите свого юриста та консультуєтесь з ним через екран , щоб отримати послугу Вам не потрібно йти до юриста в офіс
Про надання юридичної послуги та отримайте найвигіднішу пропозицію
Пошук виконавця для вирішення Вашої проблеми за фильтрами, показниками та рейтингом
Переглядів:
200
Коментарі:
0
Переглядів:
141
Коментарі:
0
Переглядів:
202
Коментарі:
0
Переглядів:
540
Коментарі:
0
Переглядів:
1059
Коментарі:
1
Переглядів:
579
Коментарі:
0
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстПриймаємо до оплати
Copyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.