Головна Юридичний світ ... Події 📆🛡БРОНЮВАННЯ & МОНІТОРИНГ. Базова військова служба - з 1 вересня! КРИТИЧНИЙ СТАТУС - критерії 2025. Вимоги. Пакет документів. Ризик втрати бронювання. Перебронювання. Зарплати - 20.000 грн. Середня з/п. Квота 50%. Списки. МОНІТОРИНГ. Відмови та Анулювання бронювання, критичності. ПЕРЕВІРКИ ТЦК. ТОП-10 документів. ТОП-20 питань перевірки. Як підготуватися. Запити. Розпорядження (з повістками і без). Листування з ТЦК. ВІЙСЬКОВИЙ ОБЛІК. Організація. Неналежне ведення ВО - втрата критичності! 📆🛡БРОНЮВАННЯ & МОНІТОРИНГ. Базова військова служба...

📆🛡БРОНЮВАННЯ & МОНІТОРИНГ. Базова військова служба - з 1 вересня! КРИТИЧНИЙ СТАТУС - критерії 2025. Вимоги. Пакет документів. Ризик втрати бронювання. Перебронювання. Зарплати - 20.000 грн. Середня з/п. Квота 50%. Списки. МОНІТОРИНГ. Відмови та Анулювання бронювання, критичності. ПЕРЕВІРКИ ТЦК. ТОП-10 документів. ТОП-20 питань перевірки. Як підготуватися. Запити. Розпорядження (з повістками і без). Листування з ТЦК. ВІЙСЬКОВИЙ ОБЛІК. Організація. Неналежне ведення ВО - втрата критичності!

15.07.2025
Переглядів : 605
 - b97eb829f1ad9645469f62f6d8770044.jpg
Дата події
2025-07-18
Час проведення: 10:00-15:30
Записатися на семінар
Задати питання автору
Вартість участі
2800грн
Online

БРОНЮВАННЯ & МОНІТОРИНГ - зміни!

Новий порядок! Нові правила розрахунку кількості для квоти 50%.
Критичний статус: ТОП-5 документів для отримання критичності.
МОНІТОРИНГ 20к для бронювання та критичності. АНЮЛЮВАННЯ!
Зарплата + лікарняні: правила дотримання 20.000 грн.

ПЕРЕВІРКИ ТЦК у 2025 році.

Як перевіряють ведення військового обліку. Види перевірок. Тривалість.
ТОП-10 документів. ТОП-20 питань перевірки. Як підготуватися. Штрафи. Помилки.

ВІЙСЬКОВИЙ ОБЛІК. Організація та ведення.

Облікові документи, ВОД. Листування з ТЦК (повідомлення, розпорядження тощо).
Повний пакет документів для ідеального військового обліку.

Базова військова служба - з 1 вересня!

18 липня, вебінар + запис
(10:00-14:30)

Детально: https://dku.in.ua/SA

Реєстрація: (095) 271-45-90 (067) 506-80-61
Реєстрація

ЯК ЗАБРОНЮВАТИ, ОТРИМАТИ КРИТИЧНИЙ СТАТУС, ОФОРМИТИ ВІДСТРОЧКУ.
Бронювання в ДІЇ. Чи є автоматичне продовження бронювання? Відмови та Анулювання бронювання.
Помилки в Списках. Додаткові відомості. Зміни у чисельності для квоти. Квота та як її збільшити.
Зменшення кількості: чи потрібно самостійно анулювати бронь працівникам?
Критичний статус. ТОП-5 документів для отримання критичності. Як підтвердити/отримати? Вимоги та умови.
Моніторинг Критичності та Бронювання. Контроль дотримання критичності. 20.000 грн.
Анулювання критичності. Які причини призвели до втрати критичності?
Перевірки ТЦК в 2025. Як дізнатися коли вас перевірить ТЦК.
ТОП-10 документів, які треба підготувати. ТОП-20 питань, які перевіряє ТЦК. АКТ ПЕРЕВІРКИ на прикладі.
Які документи підготувати по бронюванню працівників 2024-2025. ВОД працівників: як перевіряє ТЦК.
Види перевірок ТЦК. Планові & Позапланові. Повноваження. (НЕ)попередження. Тривалість & періодичність.
Штрафи за порушення - нові вже діють. Як вони накладаються. Найпоширеніші помилки.
Військовий облік (ВО). Ведення ВО в 2025 році. Організація ВО з 0. Неналежне ведення ВО - втрата критичності.

Нове! Листи від ТЦК про неухильне дотримання військового обліку та
перелік документів для надання у разі наявності критичного статусу!

ДОПОВІДАЧ ТА КОНСУЛЬТАНТ:

МОЙСЕЕНКО Тетяна, Семінар Вебінар онлайн Практикум Конференція

Мойсеєнко Тетяна

Податковий консультант та внутрішній аудитор в Монобанк.
Лекторка з доступним викладанням практики бухгалтерського та кадрового обліку, податкового та трудового права.
Податкова радниця ТОП-20 провідних компаній України. Переможець у номінації "Найкращий лектор навчальних програм в Україні” у рамках конкурсу “Вибір бухгалтера – 2021” від ЛІГА:ЗАКОН.
Авторка численних статей та ексклюзивних брошур за напрямом професійної творчості.

Спікер семінарів Ділового Клубу: Бронювання, Перевірки ТЦК, Зарплата, Кадри, Військовий облік...
Понад 15 років досвіду авторських семінарів-практикумів.

ПРОГРАМА:

Розділ І. БРОНЮВАННЯ & АНУЛЮВАННЯ БРОНЮВАННЯ.

1. Зарплата + лікарняні + відпускні для заброньованих: правила дотримання.
Лікарняні це зарплата – офіційна позиція ПФУ!

  • Правила дотримання 20.000 грн. для зарплати заброньованих працівників: повний, неповний місяць, місяці прийняття та звільнення
  • Лікарняні – це зарплата для заброньованих працівників: офіційна позиція ПФУ! Як правильно враховувати лікарняні для зарплати заброньованих працівників
  • Відпускні – це зарплата для заброньованих працівників: як правильно враховувати відпускні для зарплати заброньованих працівників
  • Ризики недотримання зарплати 20 000 грн: коли це може настати?

2. Оновлення в Резерв+ для тих, хто у розшуку, а також про тих хто не оновив дані, не пройшов ВЛК:

  • Наслідки для роботодавця та працівника-військовозобов’язаного

3. Нове! Листи від ТЦК про неухильне дотримання військового обліку та перелік документів для надання у разі наявності критичного статусу:

  • Дії роботодавця, готуємося до наступного підтвердження критичності

4. Правила розрахунку кількості військовозобов’язаних (для квоти 50% з метою бронювання):

  • Зміни до пункту 12 Порядку бронювання з 16 квітня.
  • Заброньовані за іншими підприємствами більше не враховуються в чисельність на квоту для бронювання.
  • Мобілізовані працівники після 18.05.2024: як їх враховувати до чисельності?
  • Похибки та розбіжності в розрахунку чисельності в ДІЯ: не відображаються новоприйняті, не зникають звільнені. Практичні поради виправлення похибок

5. Зменшення кількості військовозобов’язаних та зменшення квотних можливостей для заброньованих:

  • Дії підприємства та чи потрібно анулювати бронь?
  • Які наслідки та відповідальність, якщо бронь буде перевищувати 50% квоту.

6. Нове! БАЗОВА ВІЙСЬКОВА СЛУЖБА для працівників від 18 до 25 років з 1 вересня:

  • Отримання працівником повістки на БВС. Гарантії та дії роботодавця у разі.
  • Працівники-студенти та Базова загальна військова підготовка з 1 вересня: відмінності від БВС та гарантії, дії роботодавця.

Розділ ІІ. КРИТИЧНИЙ СТАТУС.

7. Отримати Критичний статус.

8. Пакет документів для отримання критичності в 2025.

9. Довідка до середню зарплату 20 000 грн: який розрахунок застосовують роботодавці.

10. Анулювання критичності.

  • Випадки.
  • Які помилки призводять до втрати критичності.

Розділ ІІІ. МОНТОРИНГ БРОНЮВАННЯ та ДОТРИМАННЯ КРИТИЧНОСТІ.

11. Моніторинг бронювання - хто здійснює? Контроль критичності - хто здійснює?

  • Покроковий ланцюг передачі інформації.

12. Заброньованому працівнику нарахована зарплата за місяць не дотягує до 20.000 грн.:

  • Як діяти?
  • Чи допустимо анулювати добровільно бронь?
  • Які наслідки очікувати роботодавцю та заброньованому

13. 20.000 грн. Середня зарплата щомісяця для підтвердження критичності, і не тільки:

  • Як визначатимуть дотримання умов критичності підприємствами.

Розділ ІV. ВІЙСЬКОВИЙ ОБЛІК.

14. Нові строки зберігання документів з військового обліку:

  • Діють з 16.04.2025.
  • Що змінилося?
  • Як забезпечити зберігання документів на підприємстві.

15. Повний пакет документів для ідеального військового обліку:

  • Що має підготувати підприємство?
  • Яка відповідальність за відсутність таких документів.

* За неналежне ведення військового обліку - можна втратити критичність для бронювання!
Лист Мінекономіки. № 27-11/33925-07 від 02.05.2025 р.

Розділ V. ПЕРВІРКИ ТЦК в 2025 році щодо ведення військового обліку та бронювання!

Які документи треба підготувати. Які застосовують штрафи. За які помилки.

16. Види перевірок з ТЦК. Як дізнатися коли вас перевірить ТЦК в 2025 році?

17. Перевірки Бронювання працівників 2024-2025: які документи готуємо.

18. Як, хто і коли ТЦК (не)повідомлять про початок перевірки.

19. ТОП-20 питань, які перевіряє ТЦК на прикладі акту перевірки 2025 року.

20. ТОП-10 документів, які треба підготувати до перевірки ТЦК.

21. ВОД працівників: як перевіряє ТЦК та які ризики може отримати роботодавець.

22. Найпоширеніші помилки роботодавців.

23. Штрафи за порушення від 34.000 грн до 59.500 грн, які вже виписано роботодавцям.

Розділ VІ. ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ.

Вартість участі

Рахунок без ПДВ:

Вебінар on-line: 2800 грн. (без ПДВ).
* Знайдете дешевше - подвоїмо знижку!

Рахунок з ПДВ:

Вебінар on-line: 3120 грн. (в т.ч. ПДВ 520 грн. 00 коп.).

Знижки

Знижки за 2-х учасників - 5%; за 3-х та більше - 10%!

До вартості входить:

Участь у вебінарі on-line:

  • 4-5 годин навчання та консультацій.
  • Відповіді на запитання, що Вас цікавлять (в т.ч. індивідуальні).
  • Інтерактивна участь. Можливість поставити запитання в чаті.
    Відео-спілкування (за наявності у Вас мікрофона та камери).
  • ДОБІРКИ МАТЕРІАЛІВ (презентації та нормативні документи).
  • ЗАПИС ВІДЕО. Доступ для перегляду вебінару на 7 днів.

Переваги вебінару:

  • Економія часу та коштів на дорогу, проживання, харчування.
  • Відповіді на питання без відриву від роботи.
    Можна отримати інформацію в зручному місці без поспіху.
  • Презентації, документи та матеріали доступні для завантаження.

Розклад

9.10-10.00 Вхід на сторінку вебінару
10:00-12:00 Сесія №1. МОЙСЕЄНКО Тетяна
12:00-12:15 Перерва. Відповіді на запитання
12:15-14:15 Сесія №2. МОЙСЕЄНКО Тетяна
14:15-15.00 Відповіді на запитання учасників

Реєстрація та більш детальні інформація:
Київстар (067) 506 80 61 Viber Telegram, МТС (095) 271 45 90
www.dku.in.ua
або DK@dku.in.ua

Реєстрація

605
Переглядів
0
Коментарі

Залиште Ваш коментар:

Додати
logo

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст

Приймаємо до оплати