Головна Посилання ... 10 фішок для пониження ціни кліку в Google ADS

10 фішок для пониження ціни кліку в Google ADS

Для кожного спеціаліста важливо правильно використовувати бюджет, щоб оплатити потрібні послуги і при цьому отримати віддачу. Хоча просування бізнесу завжди було не дешевим, ми навчимо Вас раціонально планувати витрати і отримати максимум від реклами в Google Adwords.

Для замовлення налаштування контекстної реклами скористайтесь сторінкою https://e-client.online/reklama-v-google/ Веб – студія Zelios виконає все швидко, якісно і вигідно. Повний перелік наших послуг і їх вартість можна переглянути на сайті компанії.

Як визначити вартість кліку Google Ads?

Цінова категорія кліку визначається максимальною ставкою, яку встановлює замовник. За кліки по оголошеннях користувачів стягується плата, тому чим більша їх кількість, тим вища відвідуваність сайту.

Але для того, щоб користувачі переходили на сайти рекламодавців, необхідно надавати якісні ресурси. Тому потрібно звернути увагу на такі чинники:

  • Click-through rate, який очікується від кожного ключового запиту;
  • Структуру реклами;
  • Правильну побудову вхідної сторінки.

Показник CTR відповідає кількості переходів до числа показів рекламних оголошень і не повинен перевищувати 20%. Релевантне рекламне оголошення повинно відповідати пошуковому запиту, містити контактні дані та ключові фрази. Пошукова система враховує наявність цих показників при ранжуванні. Має значення також швидкість завантаження сторінки та її адаптація для перегляду на мобільних пристроях.

Які існують способи економії?

Компанія Google створює всі умови для того, щоб Ви платили менше. І з огляду на цей факт, наведемо декілька способів зниження плати за клік, для вигоди користувача і пошукової системи.

  • Оцініть ключові слова
    Використовуйте звіт Google про умови пошуку, який показує інформацію про те, за якими запитами користувачі знайшли Ваше оголошення. Це допоможе зрозуміти, що шукає цільова аудиторія і позбутись нерелевантних ключових слів.
  • Розділіть кампанії
    Ви заощадите час і гроші, розділивши компанії по мережах. В налаштуваннях Google Adwords рекомендується використовувати Медійну мережу для показу оголошень. Завдяки цій функції Ви платите за клік кожного нерелевантного клієнта. </li>
  • Перевіряйте рекламу
    Контролюйте свій аккаунт Adwords та відстежуйте його позицію. Без управління оголошеннями з оплатою за клік, результативність реклами може змінитися. А це призведе до зниження відвідуваності сайту.
  • Скористайтесь гео-таргетингом
    Використовуйте цю функцію для обмеження області поширення оголошень. Наприклад, ваші маркетингові послуги надаються тільки на території України, тому переконайтеся, щоб оголошення відображалося виключно в межах країни.
  • Скористайтесь сервісом answerthepublic.com для автозаповнення Google і доступу до пошукових запитів користувачів.

Якщо Ви вважаєте, що оплата за клік Вашої рекламної кампанії занадто висока, зв’яжіться з веб-студією Zelios у Тернополі. В ході безкоштовної консультації ми докладемо максимум зусиль, щоб вирішити цю проблему та запропонуємо інші послуги. Щоб покращити свою позицію в пошуковій системі і зменшити вартість кліку важливо постійно працювати над факторами, які ми вказали вище. І в результаті Ви отримаєте хороший дохіл та високу відвідуваність сайту.

Переглядів : 729
logo

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст