Головна Сервіси для юристів Закони Про рекламу Стаття 22-1. Реклама азартних ігор, організаторів азартних ігор

Стаття 22-1. Реклама азартних ігор, організаторів азартних ігор

Попередня

30/41

Наступна

1. Реклама азартних ігор, реклама торговельних марок, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими провадиться діяльність з організації та проведення азартних ігор, а також інших позначень, під якими проводяться азартні ігри (далі - реклама азартних ігор), забороняється, крім реклами:

у лінійних аудіовізуальних та аудіальних медіа з 23 години до 6 години;

у спеціалізованих виданнях, присвячених азартним іграм та/або спорту, призначених для осіб старше 21 року;

безпосередньо у приміщеннях гральних закладів;

на веб-сайтах організаторів азартних ігор та/або в мобільних додатках організаторів азартних ігор, через які провадиться діяльність у сфері організації та проведення азартних ігор, а також на веб-сторінках організаторів азартних ігор на платформах спільного доступу;

у зареєстрованих відповідно до Закону України "Про медіа" онлайн-медіа, призначених для осіб старше 21 року;

у зареєстрованих відповідно до Закону України "Про медіа" нелінійних аудіовізуальних медіа, за умови застосування технічної можливості щодо спрямування реклами на осіб старше 21 року;

на платформах спільного доступу до інформації, платформах спільного доступу до відео, пошукових системах (пошукових сервісах), за умови застосування технічної можливості таких платформ та систем (сервісів) щодо спрямування реклами на осіб старше 21 року.

Забороняється:

пропонування або надання будь-якого прямого чи непрямого відшкодування витрат для доступу до гральних закладів та/або участі в азартних іграх;

розміщення зображення або згадування азартних ігор, торговельних марок, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими провадиться діяльність з організації та проведення азартних ігор, а також інших позначень, під якими проводяться азартні ігри, на будь-яких товарах (предметах), крім розміщення на товарах (предметах), що використовуються під час проведення азартних ігор, а також крім розміщення торговельних марок спонсора, за умови дотримання вимог, передбачених частиною четвертою цієї статті;

пропонування безоплатних бонусів (будь-яких інших заохочень) замість внесення ставки;

здійснення телефонних дзвінків, надсилання повідомлень невизначеному колу осіб засобами поштового зв’язку, мобільного зв’язку, електронних комунікацій з метою надання інформації про азартні ігри;

поширення реклами азартних ігор на тимчасово окупованій території України.

Вимоги, передбачені цією статтею для реклами азартних ігор, поширюються також на будь-які інформаційні повідомлення про здійснення благодійної діяльності організаторами азартних ігор, їх афілійованими особами чи будь-якими іншими особами з використанням бренда організатора азартних ігор, зазначення організаторів азартних ігор чи їхніх брендів як спонсорів, партнерів певної діяльності чи заходу в рекламних матеріалах інших замовників.

Розміщення організатором азартних ігор мобільного додатка, призначеного для участі в азартних іграх, у магазинах мобільних додатків не вважається рекламою.

{Частина перша статті 22 - 1 із змінами, внесеними згідно із Законами № 2849-IX від 13.12.2022 , № 3136-IX від 30.05.2023 ; в редакції Закону № 4116-IX від 04.12.2024 }

2. У рекламі азартних ігор забороняється:

участь осіб, які не досягли 21-річного віку, у тому числі як фотомоделей;

участь військовослужбовців, волонтерів, лікарів, інших медичних працівників, а також осіб, зовнішній вигляд яких імітує зовнішній вигляд військовослужбовців, лікарів;

участь осіб, які провадять діяльність у сфері культури та/або медіа, зокрема представників суб’єктів у сфері медіа, професійних творчих працівників, працівників закладів культури, фахівців із створення інформаційної продукції, публічних діячів, а також осіб, які регулярно поширюють масову інформацію під своїм редакційним контролем через власні облікові записи на платформах спільного доступу до інформації з метою отримання прибутку (далі - популярні особи), крім спортсменів;

прямі чи опосередковані дії щодо популяризації та/або заохочення популярними особами участі в азартних іграх, використання зображень, згадування імен популярних осіб, героїв кіно-, теле- та анімаційних фільмів;

використання тематики, пов’язаної із стримуванням та відсіччю збройної агресії Російської Федерації проти України, а також будь-яких патріотичних закликів та/або символіки, спрямованих на забезпечення державного суверенітету, безпеки та оборони, патріотичного виховання.

{Частина друга статті 22 - 1 в редакції Закону № 4116-IX від 04.12.2024 }

3. Реклама азартних ігор не повинна формувати думку, що виграти в азартну гру легко, а також, що участь в азартних іграх може бути джерелом доходів чи альтернативою роботі.

4. У спонсорстві забороняється використання торговельних марок, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими провадиться діяльність з організації та проведення азартних ігор. Не можуть бути спонсорами суб’єкти господарювання, які мають ліцензію на провадження діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор.

Положення абзацу першого цієї частини не поширюються на спонсорство у сфері фізичної культури і спорту (крім дитячого та дитячо-юнацького спорту), а саме на спонсорство спортивних команд, спортсменів, спортивних заходів та спортивних змагань, трансляцій спортивних заходів та спортивних змагань, доведення до загального відома та/або публічного сповіщення об’єктів права інтелектуальної власності, створених у результаті прямої трансляції спортивних заходів та спортивних змагань, за умови що таке спонсорство здійснюється:

без використання засобів зовнішньої реклами;

без розміщення на зовнішніх та/або внутрішніх поверхнях транспортних засобів та/або метрополітену;

без розміщення всередині будинків, споруд, крім розміщення у приміщеннях гральних закладів, а також у закритих приміщеннях під час проведення спортивних заходів та спортивних змагань.

Спонсорство трансляцій спортивних заходів та спортивних змагань, доведення до загального відома та/або публічного сповіщення об’єктів права інтелектуальної власності, створених у результаті трансляції спортивних заходів та спортивних змагань, з використанням торговельних марок, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими провадиться діяльність з організації та проведення азартних ігор, дозволяється виключно у медіа, які є правовласниками та/або ліцензіатами прав на трансляції спортивних заходів та спортивних змагань, доведення до загального відома та/або публічного сповіщення об’єктів права інтелектуальної власності, створених у результаті трансляції спортивних заходів та спортивних змагань.

Попередня

30/41

Наступна

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст