Другий фронт

14.02.2015
Переглядів : 1954

Рівень корупції в Україні досяг критичної межі. Без перебільшення можна стверджувати, що відсутність системного підходу в боротьбі з цим суспільно-небезпечним явищем підриває основи національної безпеки, а в умовах фактичної війни з Росією взагалі ставить під загрозу саме існування української нації й держави.

Очевидно, що без подолання корупції ми ризикуємо втратити все, що отримали за роки незалежності і все, за що боролися наші предки протягом багатьох століть.

Читайте інтерв'ю: Олег Березюк: Україні допоможе Місурійська система призначення суддів, яка діє у Сполучених Штатах Америки.

Корупція підриває довіру людей до держави, знекровлює економіку, перешкоджає проведенню так необхідних Україні реформ у сфері державного управління і правосуддя.

Сьогодні ми можемо стверджувати, що корупція є одним із найтяжчих соціальних недугів, яким уражено практично всі наші інститути державної влади, включаючи правоохоронні органи й суди.

Окремо слід зазначити, що відсутність в Україні позитивних зрушень після повалення режиму Януковича значною мірою деморалізує і демотивує наших громадян, що негативно впливає на суспільно-політичну стабільність та обороноздатність України.

Мабуть, саме через відсутність у МВС, СБУ та прокуратури позитивних результатів у сфері боротьби з корупцією і виникла необхідність створення Національного антикорупційного бюро України.

Варто зазначити, що Закон «Про Національне антикорупційне бюро України» ухвалювався в непростих суспільно-політичних умовах, і тому не варто очікувати, що цей документ є бездоганним із формально-юридичної точки зору. Звичайно, в ньому є багато недоліків, але разом із тим основні принципи діяльності й завдання цього бюро досить чітко визначені.

В першу чергу слід зазначити, що згідно із законом Національне антикорупційне бюро є державним правоохоронним органом, і на нього розповсюджуються всі нормативно-правові акти, які регулюють діяльність підрозділів міліції.

Також законом визначено категорії посадових осіб органів державної влади, контроль за діяльністю яких буде здійснюватися Національним антикорупційним бюро, а також перелік статей КК України, які за підслідністю належать до компетенції цього органу.

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст