Рівень корупції в Україні досяг критичної межі. Без перебільшення можна стверджувати, що відсутність системного підходу в боротьбі з цим суспільно-небезпечним явищем підриває основи національної безпеки, а в умовах фактичної війни з Росією взагалі ставить під загрозу саме існування української нації й держави.
Очевидно, що без подолання корупції ми ризикуємо втратити все, що отримали за роки незалежності і все, за що боролися наші предки протягом багатьох століть.
Читайте інтерв'ю: Олег Березюк: Україні допоможе Місурійська система призначення суддів, яка діє у Сполучених Штатах Америки.
Корупція підриває довіру людей до держави, знекровлює економіку, перешкоджає проведенню так необхідних Україні реформ у сфері державного управління і правосуддя.
Сьогодні ми можемо стверджувати, що корупція є одним із найтяжчих соціальних недугів, яким уражено практично всі наші інститути державної влади, включаючи правоохоронні органи й суди.
Окремо слід зазначити, що відсутність в Україні позитивних зрушень після повалення режиму Януковича значною мірою деморалізує і демотивує наших громадян, що негативно впливає на суспільно-політичну стабільність та обороноздатність України.
Мабуть, саме через відсутність у МВС, СБУ та прокуратури позитивних результатів у сфері боротьби з корупцією і виникла необхідність створення Національного антикорупційного бюро України.
Варто зазначити, що Закон «Про Національне антикорупційне бюро України» ухвалювався в непростих суспільно-політичних умовах, і тому не варто очікувати, що цей документ є бездоганним із формально-юридичної точки зору. Звичайно, в ньому є багато недоліків, але разом із тим основні принципи діяльності й завдання цього бюро досить чітко визначені.
В першу чергу слід зазначити, що згідно із законом Національне антикорупційне бюро є державним правоохоронним органом, і на нього розповсюджуються всі нормативно-правові акти, які регулюють діяльність підрозділів міліції.
Також законом визначено категорії посадових осіб органів державної влади, контроль за діяльністю яких буде здійснюватися Національним антикорупційним бюро, а також перелік статей КК України, які за підслідністю належать до компетенції цього органу.
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Все права защищены.