Авіакомпанією "Міжнародні авіалінії України", одним із власників якої є бізнесмен Ігор Коломойський, зацікавилося Національне антикорупційне бюро. Його співробітники втрутилися в давній спір авіакомпанії з державою з приводу необхідності сплати до держбюджету 2 доларів збору за кожного пасажира. МАУ ці кошти стягувало зі своїх клієнтів, але в бюджет так і не перерахувало. За два роки сума несплати складає близько 180 млн гривень. Якщо НАБУ доведе незаконність дій МАУ, співробітникам авіакомпанії та Державіаслужби може загрожувати тюремний термін.
Національний авіаційне бюро в рамках розслідування діяльності Державіаслужби намагається вплинути на один з активів бізнесмена Ігоря Коломойського – авіакомпанію МАУ. Зокрема, з офісу "Міжнародних авіаліній України" в ході обшуку 14 червня співробітниками бюро і прокурорами Спеціальної антикорупційної прокуратури були вилучені документи та інші носії інформації.
Співробітників бюро цікавили бухгалтерські документи перевізника за 2014-2016 роки. А у НАБУ впевнені, що вони містять докази зловживань службовим становищем посадовими особами Державної авіаційної служби. Є у бюро претензії безпосередньо і до української авіакомпанії.
Вспомните новость: Коломойский и Боголюбов требуют от Украины $ 4,67 млрд через Стокгольмский суд
зокрема, НАБУ заявило, що його співробітники вилучили документи, що підтверджують факти заборгованості МАУ перед державою в розмірі близько 150 млн гривеньн за період з січня по грудень 2014 2015 року. "Ці кошти авіакомпанія повинна сплатити за перевезення пасажирів і вантажів у Державний спеціалізований фонд фінансування загальнодержавних витрат на авіаційну діяльність та участь України у міжнародних авіаційних організаціях", - зазначено в повідомленні спецоргану.
Також у процесі попереднього розслідування встановлено, що посадовими особами Державіаслужби "створювалися умови для несплати таких зборів і не приймалися заходи для погашення заборгованості".
При цьому в бюро уточнили, що ніяким посадовим особам, у тому числі Денису Антонюку, не повідомлялося про підозру. Денис Антонюк обіймав посаду голови Державіаслужби з березня 2014 року до початку липня 2015 року, коли він був відсторонений від виконання обов'язків керівника відомства, а пізніше і звільнений. Примітно, що до призначення головою Державіаслужби Антонюк багато років працював в компанії МАУ, у тому числі на керівних посадах.
Якщо буде доведено співучасть осіб з боку приватного авіаперевізника у вчиненні цього злочину, їх змова, спільну діяльність з метою отримання незаконного прибутку, то вони можуть бути притягнуті до кримінальної відповідальності в якості співучасників".
Згадайте новину: Bloomberg: Лондонський суд заморозив активи Коломойського і трьох українських бізнесменів на суму $380 млн
Провадження у цій справі було зареєстровано ще в грудні 2015 року в Єдиному реєстрі досудових розслідувань після звернення Асоціації авіаперевізників України. В ньому були вказані факти, які свідчать про можливе зловживання посадовими особами Державіаслужби на користь конкретного авіаперевізника, уточнили в НАБУ.
При цьому, необхідність обшуку бюро пояснив небажанням авіакомпанії добровільно надати документи за запитом бюро: "Відповідно в установленому законом порядку детективами НАБУ і прокурорами САП було отримано постанову суду на проведення обшуку".
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.