Главная Блог Аналитические статьи Статьи Штрафи і суди. Що не так з евакуаторами в Києві і як вирішити проблему паркування

Штрафи і суди. Що не так з евакуаторами в Києві і як вирішити проблему паркування

20.09.2023
Просмотров : 1111

Проблема перенасичення трафіком столиці – одна з найбільш обговорюваних киянами тем. Кількість автомобілів у місті постійно росте, а місць для парковки більше не стає. Рухатися столицею на власному транспорті все складніше.

В Києві масово працюють евакуатори, які забирають на штрафмайданчики автомобілі. Але часто самі евакуатори порушують правила дорожнього руху і заважають іншим.

Як евакуатори самі порушують правила парковки

Навіть із після того, як через повномасштабну війну багато людей вимушено переїхали з Києва у західні регіони й за межі країни, проблеми транспорту і паркування столиці не вирішилися. Водії й далі вимушені часто паркуватися із порушенням правил дорожнього руху, бо забезпечити всіх автомобілістів паркувальними місцями навіть теоретично виглядає нездійсненною мрією.

Так склалося, що реалізацію питання евакуації транспортних засобів поклали на приватні структури. З ними Київрада уклала прямі договори, а питання подальшого їх переміщення на штрафмайданчики – із приватними компаніями. З ними органи Нацполіції уклали договори про надання послуг зі зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів.

Зупинюся на аспектах законності дій евакуаторів під час фактичної евакуації автомобіля та до моменту евакуації.

Всі учасники дорожнього руху зобов’язані знати й неухильно дотримуватися Правил. Але часто трапляється така ситуація, при якій евакуатори, чекаючи своїх “клієнтів”, самі порушують правила дорожнього руху, зупиняючись на місцях, відведених лише для руху маршрутних транспортних засобів, або ж на місцях заборонених для стоянки та зупинки транспортних засобів. Або паркуються на спеціально відведених місцях для паркування, не сплативши за користування ними.

Пользуйтесь консультацией: Эвакуация автомобиля на штрафплощадку: когда разрешено и как вернуть

Який спецтранспорт можуть відступати від правил на дорогах

Правилами передбачені випадки, при яких можна відступати від певних пунктів Правил окремими категоріями транспортних засобів та у зазначених випадках.

Наприклад, пункт 3.1. правил передбачає, що водії оперативних транспортних засобів, виконуючи невідкладне службове завдання, можуть відступати від вимог правил, в тому числі й стосовно зупинки та стоянки в заборонених для цього місцях, за умови увімкнення проблискового маячка синього або червоного кольору і спеціального звукового сигналу та забезпечення безпеки дорожнього руху.

За законами України, евакуатори не належать категорії транспортних засобів, яким дозволено відступати від правил, а самі вони оснащені проблисковими маячками оранжевого кольору. Увімкнення проблискового маячка оранжевого кольору на транспортних засобах не дає їм переваги в дорожньому русі, а служить виключно для привернення уваги інших учасників руху та попередження про небезпеку.

Відступати від певних пунктів Правил та вимог деяких дорожніх знаків дозволено виключно водіям транспортних засобів з оранжевими проблисковими маячками дорожньо-експлуатаційної служби під час виконання роботи на дорозі. У всіх інших випадках транспортні засоби з оранжевими проблисковими маячками зобов’язані дотримуватися правил.

Юридические оговорки

Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

Полный текст