Главная Блог Аналитические статьи Статьи Що варто знати медіа, аби не наразитися на штраф КРАІЛ за рекламу азартних ігор

Що варто знати медіа, аби не наразитися на штраф КРАІЛ за рекламу азартних ігор

08.04.2024
Просмотров : 432

Рекламним відділам українських медіа добре відомо, що за розміщення так званої сірої реклами (до якої відноситься тема азартних ігор), пропонують більше грошей. Втім, деякі площадки відмовляють рекламодавцям через небезпеку наразитися на санкції. Тепер можна говорити, що такі побоювання не безпідставні. (Джерело: «Закон і Бізнес».)

Зміна правил

29 лютого 2024 року Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей винесла рішення про застосування фінансових санкцій у сумі 2,13 млн грн. за порушення вимог законодавства про рекламу. Це вперше, коли КРАІЛ після отримання відповідних повноважень, оштрафувала медіа.

У рішенні зазначається, що «суб’єкт господарювання розповсюджував рекламу азартних ігор із порушенням вимог щодо заборони діяльності з рекламування азартних ігор, організація і проведення яких здійснюються без ліцензії на право провадження відповідного виду діяльності, передбаченої ч.7 ст.221 закону «Про рекламу».

Раніше реклама гемблінгу була під забороною. Але у червні 2020 року було прийнято закон «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор», який легалізував рекламу. Тоді профільний закон про рекламу було доповнено (ст.221) умовами розміщення реклами азартних ігор та організаторів азартних ігор.

Читайте статтю: Національна рада надає роз’яснення щодо впровадження Закону «Про медіа»

Предмет регулювання

Для правильного застосування законодавства у цій сфері важливо розуміти термінологію, встановлену у ст.1 закону «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор»:

1) азартна гра — будь-яка гра, умовою участі в якій є внесення гравцем ставки, що дає право на отримання виграшу (призу), імовірність отримання і розмір якого повністю або частково залежать від випадковості, а також знань і майстерності гравця;

2) бренд організатора азартних ігор — сукупність якісних характеристик, які дають змогу будь-якій особі розрізняти організаторів азартних ігор; зокрема, знаки для товарів і послуг, корпоративний (фірмовий) стиль, назва, комерційне найменування, логотип, інші об’єкти інтелектуальної власності;

3) організатор азартних ігор — юридична особа — резидент України, яка на підставі отриманої ліцензії має право здійснювати зазначений у такій ліцензії вид діяльності з організації та проведення азартних ігор відповідно до вимог цього закону.

Юридические оговорки

Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.

Полный текст