Уряд скоротив перелік документів, що подаються заявником для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
Це передбачено постановою "Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України", якою, з-поміж іншого, викладено в новій редакції Порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127.
Відтепер при реєстрації речових прав на нерухоме майно не має потреби подавати документи, що перебувають у володінні державних органів.
Згадайте новину: Ще більше спрощено порядок реєстрації нерухомості в Україні
Так, відомості про документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта, державний реєстратор отримуватиме в режимі реального часу безпосередньо з Єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів.
Зазначена норма запрацює через два місяці з дня набрання чинності вищезазначеною постановою Уряду, коли Міністерством юстиції спільно з Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства буде запроваджено інформаційну взаємодію між Державним реєстром речових прав на нерухоме майно та Єдиним реєстром документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів.
Також вищезазначеною постановою Уряду визначено перелік заяв для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, які можуть подаватися в електронній формі (зокрема, таке право надано забудовникам).
Уточнено інформацію про документи, що необхідні для державної реєстрації речових прав, зокрема, під час проведення державної реєстрації новоствореного об'єкта нерухомого майна, на об'єкт, утворений в результаті поділу, виділу частки, об'єднання нерухомого майна, реєстрації права власності на підставі рішення суду та реєстрації права власності за інвесторами - фізичними, юридичними особами.
Крім того, вищезазначеною постановою Уряду визначено повноваження головних територіальних управлінь Міністерства юстиції щодо реєстрації статутів територіальних громад сіл, селищ, міст.
Відтепер територіальні громади мають можливість подавати документи для реєстрації статуту, отримання дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади через центри надання адміністративних послуг.
Protocol.ua обладает авторскими правами на информацию, размещенную на веб - страницах данного ресурса, если не указано иное. Под информацией понимаются тексты, комментарии, статьи, фотоизображения, рисунки, ящик-шота, сканы, видео, аудио, другие материалы. При использовании материалов, размещенных на веб - страницах «Протокол» наличие гиперссылки открытого для индексации поисковыми системами на protocol.ua обязательна. Под использованием понимается копирования, адаптация, рерайтинг, модификация и тому подобное.
Полный текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Все права защищены.