Головна Блог Аналітична стаття Статті Захист честі, гідності та ділової репутації в Інтернеті

Захист честі, гідності та ділової репутації в Інтернеті

17.01.2019
Переглядів : 6692

Захист честі, гідності та ділової репутації в Інтернеті

З кожним роком вплив Інтернету на життя людей збільшується в геометричній прогресії. Важко собі уявити сучасну людину без соцмереж, месенджерів, інтернет-новин дждерел інформації. Однак, що необхідно робити, якщо через ці канали йде не тільки позитивна інформація з котиками та пейзажами, але й інформація що може зашкодити діловій репутації фізичних та юридичних осіб.

Розглянемо наступний випадок.

На сайті новин, було розміщено відеоролик в якому сомельє скуштував 10 алкогольних напоїв, але виявив, що 9 з них неякісні та вироблені з неякісного спирту, з порушенням технологічних вимог і лише один був надзвичайно якісним.

При цьому, так званий «сомельє» вказував на торгові марки під якими вироблялися ці алкогольні напої та їх безпосередніх виробників.

Отже, які можливі кроки для захисту своєї ділової репутації у виробника продукту.

1 Самозахист своїх прав.

Згідно ст. 19 ЦК України, особа має право на самозахист свого цивільного права та права іншої особи від порушень і протиправних посягань. Самозахистом є застосування особою засобів протидії, які не заборонені законом та не суперечать моральним засадам суспільства.

Способи самозахисту мають відповідати змісту права, що порушене, характеру дій, якими воно порушене, а також наслідкам, що спричинені цим порушенням. Способи самозахисту можуть обиратися самою особою чи встановлюватися договором або актами цивільного законодавства.

Мається на увазі те, що особа, чиї права порушені, має право звернутися до інших ЗМІ з відповідним повідомленням про те, що її продукція тестована не кваліфікованими особами, надати висновки спеціалізованих експертних установ та повідомити що інформація наведена в інших ЗМІ є неправдива. Звичайно, що контракції будуть коштувати чимало коштів та зусиль, але матимуть максимально швидкий ефект.

Якщо інформація викладена в Facebook або в Youtube, то є сенс звернутися до служб підтримки відповідних ресурсів та поскаржитися на неправомірне використання торгової марки або інформації щодо конкретної особи.

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст