фУХВАЛА21 січня 2020 рокуКиївсправа №1.380.2019.003215адміністративне провадження №К/9901/591/20Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:судді-доповідача - Юрченко В. П.,суддів: Пасічник С. С., Шипуліної Т. М.,перевіривши касаційну скаргу Львівської митниці Державної фіскальної служби на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 31.07.2019 та постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 20.11.2019 у справі №1.380.2019.003215 за позовом ОСОБА_1 до Львівської митниці Державної фіскальної служби про визнання протиправним і скасування рішення про коригування митної вартості товару,УСТАНОВИЛ:До Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1, в якій просить, визнати протиправним та скасувати рішення Львівської митниці ДФС про коригування митної вартості від 10.05.2019 року №UA209000/2019/000244/2.Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 31.07.2019, залишеним без змін постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 20.11.2019 у справі № 1.380.2019.003215 позов задоволено повністю, у зв'язку із тим, що подані позивачем для розмитнення автомобілю документи достатні щоб підтвердити заявлену ним митну вартість в митній декларації.Вважаючи, що рішення судів першої та апеляційної інстанцій прийняті з порушенням норм матеріального та процесуального права, скаржник звернувся до Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду з даною касаційною скаргою.При вирішенні питання про відкриття касаційного провадження за зазначеною касаційною скаргою Суд виходить з такого.Статтею
129 Конституції України визначено, що однією із основних засад судочинства є забезпечення права на апеляційний перегляд справи та у визначених законом випадках - на касаційне оскарження судового рішення.Згідно з частиною
1 статті
13 Кодексу адміністративного судочинства України учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов'язки, мають право на апеляційний перегляд справи та у визначених законом випадках - на касаційне оскарження судового рішення.Відповідно до частини
1 статті
328 Кодексу адміністративного судочинства України учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов'язки, мають право оскаржити в касаційному порядку рішення суду першої інстанції після апеляційного перегляду справи, а також постанову суду апеляційної інстанції повністю або частково у випадках, визначених частини
1 статті
328 Кодексу адміністративного судочинства України.Аналіз наведеного законодавства дозволяє дійти висновку про те, що особи, які беруть участь у справі, у разі, якщо не погоджуються із ухваленими судовими рішеннями після їх перегляду в апеляційному порядку, можуть скористатися правом їх оскарження у касаційному порядку лише у визначених законом випадках.Відповідно до частини
3 статті
3 Кодексу адміністративного судочинства України провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.Відповідно до пункту
2 частини
5 статті
328 Кодексу адміністративного судочинства України не підлягають касаційному оскарженню судові рішення у справах незначної складності, крім випадків, якщо:а) касаційна скарга стосується питання права, яке має фундаментальне значення для формування єдиної правозастосовчої практики;б) особа, яка подає касаційну скаргу, відповідно до пункту
2 частини
5 статті
328 Кодексу адміністративного судочинства України позбавлена можливості спростувати обставини, встановлені оскарженим судовим рішенням, при розгляді іншої справи;в) справа становить значний суспільний інтерес або має виняткове значення для учасника справи, який подає касаційну скаргу;г) суд першої інстанції відніс справу до категорії справ незначної складності помилково.Суд першої інстанцій, згідно його рішення від 31.07.2019, відніс справу до категорії незначної складності, розглянувши позов ОСОБА_1 у порядку спрощеного позовного провадження. Випадків, які б виключали можливість застосування положень пункту
2 частини
5 статті
328 Кодексу адміністративного судочинства України не вбачається.Отже, постанова Восьмого апеляційного адміністративного суду від 20.11.2019, ухвалена за результатами апеляційного перегляду рішення Львівського окружного адміністративного суду від 31.07.2019 у справі № 1.380.2019.003215, прийнятого в порядку спрощеного провадження, не підлягає касаційному оскарженню.Згідно з пунктом
1 частини
1 статті
333 Кодексу адміністративного судочинства України суд касаційної інстанції відмовляє у відкритті касаційного оскарження у справі, якщо касаційну скаргу подано на судове рішення, що не підлягає касаційному оскарженню.Враховуючи зазначене, у відкритті касаційного провадження слід відмовити.Керуючись статтею
333 Кодексу адміністративного судочинства України,УХВАЛИВ:Відмовити у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою Львівської митниці Державної фіскальної служби на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 31.07.2019 та постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 20.11.2019 у справі № 1.380.2019.003215.Копію ухвали про відмову у відкритті касаційного провадження разом з касаційною скаргою та доданими до скарги матеріалами направити скаржнику, а копію касаційної скарги залишити в суді касаційної інстанції.Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання і оскарженню не підлягає.........................................В. П. ЮрченкоС. С. ПасічникТ. М. Шипуліна,Судді Верховного Суду