Головна Сервіси для юристів Постанови КМУ Про затвердження Порядку спрямування коштів державного дорожнього фонду

Про затвердження Порядку спрямування коштів державного дорожнього фонду | від 05-10-2022 - 1085-2017-п

[ image ]

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 20 грудня 2017 р. № 1085
Київ

Про затвердження Порядку спрямування коштів державного дорожнього фонду

{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 112 від 17.01.2018
№ 216 від 06.03.2019
№ 622 від 10.07.2019
№ 758 від 26.08.2020
№ 788 від 02.09.2020
№ 447 від 28.04.2021
№ 607 від 09.06.2021
№ 706 від 12.07.2021
№ 1186 від 17.11.2021
№ 1102 від 30.09.2022}

Відповідно до частини шостої статті 3 Закону України “Про джерела фінансування дорожнього господарства України” та частини другої статті 97 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:

{Вступна частина в редакції Постанови КМ № 112 від 17.01.2018 }

1. Затвердити Порядок спрямування коштів державного дорожнього фонду, що додається.

2. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.

Прем'єр-міністр України

В.ГРОЙСМАН

Інд. 21



ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 20 грудня 2017 р. № 1085

ПОРЯДОК
спрямування коштів державного дорожнього фонду

1. Цей Порядок визначає механізм спрямування коштів державного дорожнього фонду, який створюється у складі спеціального фонду державного бюджету згідно із статтею 24 - 2 Бюджетного кодексу України та статтею 3 Закону України “Про джерела фінансування дорожнього господарства України” (далі - бюджетні кошти).

2. Бюджетні кошти спрямовуються на:

1) фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, включаючи фінансове забезпечення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування для здійснення заходів з відчуження земельних ділянок, інших об’єктів нерухомого майна, що на них розміщені, для суспільних потреб або з мотивів суспільної необхідності, а також виконання проектно-вишукувальних та науково-дослідних робіт, створення та функціонування інформаційно-аналітичної системи дорожнього господарства, у тому числі утримання відповідних бюджетних установ, що забезпечують її функціонування; забезпечення розвитку виробничих потужностей дорожніх організацій, утримання галузевих медичних закладів для реабілітації учасників ліквідації наслідків катастрофи на Чорнобильській АЕС; проведення конкурсів і підготовку договорів щодо виконання робіт з будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування за рахунок коштів міжнародних фінансових організацій, інших кредиторів та інвесторів, співфінансування зазначених робіт згідно з відповідними договорами, здійснення контролю за їх виконанням і прийняття доріг в експлуатацію, управління дорожнім господарством, виплату приватному партнеру/концесіонеру плати за експлуатаційну готовність автомобільної дороги загального користування державного значення та здійснення інших виплат у порядку та на умовах, передбачених договором, укладеним у рамках державно-приватного партнерства, у тому числі концесійним договором;

{Підпункт 1 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 112 від 17.01.2018 , № 216 від 06.03.2019 ; в редакції Постанови КМ № 758 від 26.08.2020 ; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 788 від 02.09.2020 }

2) фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, виплату приватному партнеру/концесіонеру плати за експлуатаційну готовність автомобільної дороги загального користування та здійснення інших виплат у порядку та на умовах, передбачених договором, укладеним у рамках державно-приватного партнерства, у тому числі концесійним договором, а також вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах (у тому числі проектно-вишукувальних робіт, функціонування інформаційно-аналітичної системи, паспортизації, технічного нагляду, обстеження стану доріг, зокрема залучення інженера-консультанта), у тому числі облаштування місць для паркування, зупинки, стоянки транспортних засобів, якими керують (перевозяться) особи з інвалідністю, у кількості, визначеній Законом України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні” (у вигляді субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам);

{Підпункт 2 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 622 від 10.07.2019 ; в редакції Постанови КМ № 758 від 26.08.2020 }

3) виконання боргових зобов’язань за запозиченнями, отриманими державою або під державні гарантії на розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування;

{Підпункт 3 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 112 від 17.01.2018 }

{Підпункт 4 пункту 2 виключено на підставі Постанови КМ № 112 від 17.01.2018 }

5) фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм;

6) фінансове забезпечення заходів з оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів залізничним транспортом та модернізації залізничної інфраструктури для розвитку пасажирських перевезень, як виняток, у 2021 та 2022 роках;

{Пункт 2 доповнено підпунктом 6 згідно з Постановою КМ № 447 від 28.04.2021 ; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1102 від 30.09.2022 }

7) закупівлю нових трамваїв для мм. Дніпра та Кривого Рогу, як виняток, у 2021 році;

{Пункт 2 доповнено підпунктом 7 згідно з Постановою КМ № 607 від 09.06.2021 }

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст