Головна Сервіси для юристів Постанови КМУ Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України

Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України | від 01-09-2021 - 915-2021-п

Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Внести до постанов Кабінету Міністрів України зміни, що додаються.

2. Ця постанова набирає чинності через шість місяців з дня її опублікування.


ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України

1. У постанові Кабінету Міністрів України від 7 серпня 2013 р. № 702 “Про затвердження технічних регламентів щодо енергетичного маркування” (Офіційний вісник України, 2013 р., № 76, ст. 2822; 2015 р., № 44, ст. 1385):

1) у вступній частині постанови слова і цифри “статті 14 Закону України “Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності” замінити словами і цифрою “статті 5 Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”;

2) у Технічному регламенті енергетичного маркування побутових електричних холодильників, затвердженому зазначеною постановою:

пункт 5 викласти в такій редакції:

“5. Постачальник забезпечує надання розповсюджувачу для кожної моделі холодильного приладу вітчизняного та іноземного виробництва друкованої та електронної енергетичної етикетки та мікрофіші, інформація на яких зазначається відповідно до законодавства про мови.

Вимоги до енергетичної етикетки визначені у додатку 2, а вимоги до мікрофіші - у додатку 3.

Електронна енергетична етикетка та мікрофіша надаються розповсюджувачам для кожної моделі холодильного приладу, введеної в обіг з 1 січня 2022 р. з новим кодом моделі. Електронна енергетична етикетка та мікрофіша також можуть бути надані розповсюджувачу для інших моделей холодильних приладів.”;

пункт 8 викласти в такій редакції:

“8. У разі коли холодильний прилад пропонується для продажу, у прокат або лізинг за поштовим замовленням, каталогом чи в інший спосіб, коли споживач не має змоги побачити холодильний прилад, розповсюджувач гарантовано забезпечує споживача інформацією відповідно до додатка 5 до того, як споживач придбає, візьме у прокат або лізинг холодильний прилад. У разі коли холодильний прилад реалізується у дистанційній спосіб (через Інтернет) з наданням електронної енергетичної етикетки та мікрофіші, застосовуються вимоги додатка 10.”;

додаток 7 до Технічного регламенту викласти в такій редакції:

ВИМОГИ
до проведення перевірки відповідності фактичних технічних характеристик холодильних приладів вимогам Технічного регламенту енергетичного маркування побутових електричних холодильників

1. Допустимі похибки, зазначені в цьому додатку, застосовуються органами державного ринкового нагляду та не повинні використовуватися постачальником для встановлення значень у технічній документації. Значення та класи на етикетці або на мікрофіші не повинні бути сприятливішими для постачальника, ніж значення, наведені в технічній документації.

2. Перевірка відповідності холодильних приладів вимогам Технічного регламенту енергетичного маркування побутових електричних холодильників (далі - Технічний регламент) проводиться органами державного ринкового нагляду з урахуванням таких вимог:

1) перевірці підлягає один холодильний прилад для кожної моделі;

2) модель холодильного приладу вважається такою, що відповідає вимогам Технічного регламенту, якщо:

показники, наведені в технічній документації, та значення, що використовуються для їх розрахунку, не є більш сприятливими для постачальника, ніж результати відповідних вимірювань;

показники опубліковані на етикетці та мікрофіші не є більш сприятливими для постачальника, ніж заявлені значення, а зазначений клас енергоефективності не є більш сприятливим, ніж клас, визначений заявленими значеннями;

під час проведення органами державного ринкового нагляду перевірки холодильного приладу показники відповідних параметрів та значення відповідають допустимим похибкам, наведеним у таблиці;

3) якщо результати, зазначені в абзаці другому або третьому підпункту 2 цього пункту, не досягнуті, модель, а також інші моделі, які зазначені у технічній документації як еквівалентні, вважаються такими, що не відповідають вимогам Технічного регламенту;

4) якщо результату, зазначеного в абзаці четвертому підпункту 2 цього пункту, не досягнуто, органи державного ринкового нагляду вибирають три додаткові холодильні прилади тієї самої моделі для перевірки. Як альтернатива три додаткові холодильні прилади можуть бути однієї моделі або інших моделей, які зазначені в технічній документації як еквівалентні;

5) модель вважається такою, що відповідає вимогам Технічного регламенту, якщо для цих трьох холодильних приладів середнє арифметичне значення відповідає допустимим похибкам, наведеним у таблиці;

6) якщо результату, зазначеного у підпункті 5 цього пункту, не досягнуто, модель холодильного приладу, а також інші моделі, які зазначені в технічній документації як еквівалентні, вважаються такими, що не відповідають вимогам Технічного регламенту.

3. Органи державного ринкового нагляду використовують методи розрахунків, наведені у додатку 8 до Технічного регламенту.

Органи державного ринкового нагляду застосовують лише допустимі похибки, наведені в таблиці, з урахуванням вимог, зазначених у підпунктах 1-6 пункту 2 цього додатка. Інші похибки, які встановлені в національних стандартах та є ідентичними відповідним гармонізованим європейським стандартам або встановлені будь-якою іншою методикою вимірювання, не застосовуються.

Таблиця

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст