1. Депутат розглядає отримані ним звернення виборців, вживає заходів щодо їх законного та обґрунтованого вирішення, вивчає причини, що їх породжують, і може вносити відповідні пропозиції до органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій, розташованих на території Автономної Республіки Крим.
2. У разі необхідності депутат може надіслати пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли на його ім'я, місцевим органам виконавчої влади, органам влади Автономної Республіки Крим і органам місцевого самоврядування, керівникам підприємств, установ та організацій, до повноважень яких належить розгляд звернень громадян або вирішення порушених у них питань по суті. Про результати розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян органи та посадові особи зобов'язані повідомити громадянина, від якого надійшло звернення, і депутата у терміни, встановлені Законом України "Про звернення громадян".
3. У разі встановлення порушення законодавства про звернення громадян депутат має право звернутися з депутатським запитом до посадових осіб правоохоронних і контролюючих органів.
4. За результатами розгляду пропозицій, заяв або скарг громадян депутат може звернутися до посадових осіб відповідних органів, підприємств, установ та організацій з депутатським запитом або зверненням.
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.