1. Потенційні покупці зобов’язані подати разом із заявою у довільній формі інформацію і документи на участь у приватизації, визначені:
частиною другою цієї статті, - для об’єктів великої приватизації;
частиною сьомою цієї статті, - для об’єктів малої приватизації.
2. До заяви на участь у приватизації об’єкта великої приватизації додаються:
1) для потенційних покупців - юридичних осіб:
витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України - для юридичних осіб - резидентів;
документ про реєстрацію у державі її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою, - для юридичних осіб - нерезидентів;
інформація про кінцевого бенефіціарного власника. Якщо особа не має кінцевого бенефіціарного власника, зазначається інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника і про причину його відсутності;
остання річна або квартальна фінансова звітність;
{Абзац п'ятий пункту 1 частини другої статті 14 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2468-IX від 28.07.2022 }
2) для потенційних покупців - фізичних осіб громадян України:
інформація про джерела походження коштів для придбання об’єкта великої приватизації, копія паспорта;
3) для іноземних громадян - документ про майновий стан і доходи, виданий уповноваженим органом держави громадянства або податкового резидентства, копія паспорта;
4) документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску (з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом) у розмірі п’яти відсотків стартової ціни об’єкта великої приватизації або банківську гарантію, а також документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску. Гарантійний внесок у розмірі п’яти відсотків стартової ціни об’єкта великої приватизації, а також реєстраційний внесок сплачуються на рахунок, визначений частиною одинадцятою цієї статті;
{Пункт 4 частини другої статті 14 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2468-IX від 28.07.2022 - щодо набрання чинності див. підпункт 2 пункту 1 розділу II}
5) письмова згода потенційного покупця щодо взяття на себе зобов’язань, визначених умовами продажу.
{Частину третю статті 14 виключено на підставі Закону № 2468-IX від 28.07.2022 - щодо набрання чинності див. підпункт 2 пункту 1 розділу II}
4. Орган приватизації досліджує відомості, зазначені в документах, поданих переможцем аукціону, у тому числі відомості про відносини контролю.
{Частина четверта статті 14 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2468-IX від 28.07.2022 - щодо набрання чинності див. підпункт 2 пункту 1 розділу II}
5. Орган приватизації після закінчення електронного аукціону з продажу об’єкта великої приватизації має право витребувати від переможця аукціону інші документи і відомості, але лише ті, які потрібні для з’ясування його особи і суті діяльності.
{Частина п'ята статті 14 в редакції Закону № 2468-IX від 28.07.2022 - щодо набрання чинності див. підпункт 2 пункту 1 розділу II}
6. Орган приватизації не затверджує протокол про результати електронного аукціону з продажу об’єкта великої приватизації, не укладає договір купівлі-продажу за результатами продажу на аукціоні чи застосування процедури викупу, якщо переможець електронного аукціону:
не відповідає вимогам статті 8 цього Закону;
не подав документи або відомості, обов’язкове подання яких передбачено цим Законом;
подав неправдиві відомості про себе;
відмовився від підписання протоколу про результати електронного аукціону або договору купівлі-продажу щодо того самого об’єкта приватизації, що підтверджується відповідним актом, або є кінцевим бенефіціаром потенційного покупця, який відмовився від підписання протоколу про результати електронного аукціону або договору купівлі-продажу щодо того самого об’єкта приватизації, що підтверджується відповідним актом;
не сплатив ціну продажу об’єкта приватизації у строк, встановлений цим Законом, щодо того самого об’єкта приватизації, що підтверджується відповідним актом;
є пов’язаною особою з іншим потенційним покупцем, який брав участь в аукціоні.
Не можуть бути підставою для прийняття рішення про відмову в затвердженні протоколу про результати електронного аукціону або про відмову від укладення договору купівлі-продажу формальні (несуттєві) помилки в оформленні заяви на участь у приватизації об’єкта великої приватизації або в документах та інформації, що подаються разом із такою заявою, які не впливають на зміст заяви або документів та інформації, зокрема технічні помилки та описки.
Рішення про відмову в затвердженні протоколу про результати електронного аукціону або про відмову від укладення договору купівлі-продажу має містити підстави для його прийняття.
{Частина шоста статті 14 в редакції Закону № 2468-IX від 28.07.2022 - щодо набрання чинності див. підпункт 2 пункту 1 розділу II}
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.