1. Здійснення правового моніторингу включає:
1) відбір нормативно-правових актів, щодо яких протягом поточного року буде здійснюватися їх юридична оцінка та (або) оцінка ефективності їх реалізації (далі - відібрані нормативно-правові акти);
2) установлення строків здійснення, мети та обсягу правового моніторингу щодо кожного з відібраних нормативно-правових актів, а також визначення джерел інформації та даних, необхідних для оцінки таких нормативно-правових актів;
3) збір інформації та даних, необхідних для здійснення правового моніторингу щодо кожного з відібраних нормативно-правових актів;
4) аналіз зібраної інформації та даних;
5) підготовку, прийняття та оприлюднення звіту за результатами правового моніторингу щодо кожного з відібраних нормативно-правових актів.
2. Відбір нормативно-правових актів, щодо яких протягом поточного року буде проводитися їх юридична оцінка та (або) оцінка ефективності їх реалізації, здійснюється з урахуванням:
1) суспільної важливості нормативно-правового акта;
2) його впливу на права та основні свободи людини і громадянина.
3. При встановленні обсягу правового моніторингу можуть визначатися:
1) нормативно-правові акти;
2) окремі структурні елементи відібраних нормативно-правових актів;
3) набори нормативно-правових актів або окремих їх структурних елементів, що регулюють обрану сферу суспільних відносин (для виявлення узгодженості їх реалізації).
4. Джерелами інформації та даних, необхідних для оцінки таких нормативно-правових актів, можуть бути:
1) звіти органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, складені на підставі закону;
2) результати парламентських та комітетських слухань;
3) розукрупнені статистичні дані;
4) судова практика;
5) наукові дослідження;
6) звіти та інша інформація, опубліковані міжнародними організаціями, громадськими організаціями та політичними партіями;
7) звіти, підготовлені за результатами проведених публічних консультацій;
8) звернення громадян;
9) інші джерела, в тому числі відкриті, що містять необхідну для здійснення правового моніторингу інформацію.
5. Аналіз зібраної інформації та даних повинен ґрунтуватися на причинно-наслідковому зв’язку між набранням нормативно-правовим актом чинності та результатами його реалізації. Такий аналіз має також оцінювати ступінь впливу нормативно-правового акта на суспільні відносини у кількісних та якісних показниках (у тому числі порівняно з показниками, зазначеними в оцінці впливу, підготовленій відповідно до цього Закону).
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстCopyright © 2014-2024 «Протокол». Всі права захищені.