1. Оцінювання конкурсних пропозицій проводиться у два етапи відповідно до критеріїв та методики оцінювання конкурсних пропозицій, питомої ваги кожного з критеріїв та інших вимог, визначених інструкцією для учасників конкурсу.
На першому етапі здійснюється оцінювання технічної частини конкурсних пропозицій всіх учасників конкурсу.
На другому етапі здійснюється оцінювання фінансово-комерційної частини конкурсних пропозицій, які успішно пройшли оцінювання технічної частини конкурсних пропозицій.
2. Строк проведення оцінювання конкурсних пропозицій (у тому числі визначення переможця конкурсу) встановлюється інструкцією для учасників конкурсу, але не може перевищувати 45 календарних днів з дати спливу строку для подання конкурсних пропозицій.
3. Критерії оцінювання конкурсних пропозицій визначаються конкурсною комісією та поділяються на технічні та фінансово-комерційні.
Критерії оцінювання мають бути пов’язані з предметом концесійного договору, пропорційні до його вартості і мети проекту та не повинні надавати конкурсній комісії необмеженої свободи вибору.
До критеріїв оцінювання можуть, зокрема, належати екологічні, соціальні та інші критерії, пов’язані з інноваційною діяльністю.
У разі надходження конкурсної пропозиції, яка містить інноваційне рішення з винятковим рівнем функціональних характеристик, що не могло бути передбачено конкурсною комісією, конкурсна комісія у виняткових випадках може внести зміни до конкурсної документації в частині питомої ваги критеріїв оцінювання з метою врахування цього інноваційного рішення.
У такому разі конкурсна комісія інформує всіх учасників конкурсу про зміну питомої ваги критеріїв оцінювання, надсилає учасникам конкурсу нове запрошення до участі у конкурсі з дотриманням строків, визначених статтями 14-16 цього Закону, та оприлюднює нову інструкцію для учасників конкурсу.
Зміни, внесені відповідно до цього пункту, не повинні призводити до дискримінації.
4. Технічні критерії оцінювання конкурсних пропозицій можуть передбачати один або кілька таких критеріїв:
1) технічна обґрунтованість запропонованого проектного рішення;
2) операційна ефективність запропонованого проектного рішення;
3) відповідність технічної частини конкурсної пропозиції екологічним стандартам;
4) якість послуг та заходи щодо підвищення рівня якості послуг;
5) інші критерії, за якими оцінюється технічна ефективність проекту концесії, за рішенням конкурсної комісії.
Технічні критерії оцінювання конкурсних пропозицій повинні відповідати принципам прозорості, об’єктивності, недискримінації та обов’язково мають бути пов’язані з предметом концесійного договору.
5. Фінансово-комерційні критерії оцінювання конкурсних пропозицій можуть передбачати один або кілька таких критеріїв:
1) надійність запропонованого механізму фінансування;
2) чиста поточна вартість (net present value - NPV) платежів, що будуть здійснюватися концесієдавцем концесіонеру, в тому числі у вигляді плати за експлуатаційну готовність, платежів у рамках співфінансування, грантів для проектів концесії;
3) чиста поточна вартість (NPV) одноразового фіксованого платежу (за наявності);
4) чиста поточна вартість (NPV) концесійного платежу (за наявності);
5) вартість проектування, будівництва, створення об’єкта концесії;
6) ціна на товари (роботи, послуги), що виробляються (виконуються, надаються) концесіонером за концесійним договором;
7) обсяг товарів (робіт, послуг), що виробляються (виконуються, надаються) концесіонером за концесійним договором та підлягають гарантованому викупу концесієдавцем або особою, що виступає на стороні концесієдавця (за наявності);
8) мінімально гарантований концесієдавцем рівень попиту на товари (роботи, послуги), виробництво (виконання, надання) яких передбачається забезпечити в результаті реалізації проекту концесії (за наявності);
9) інші критерії, за якими оцінюється фінансово-комерційна ефективність проекту концесії, за рішенням конкурсної комісії.
Фінансово-комерційні критерії оцінювання конкурсних пропозицій повинні відповідати принципам прозорості, об’єктивності, недискримінації та бути пов’язані з предметом концесійного договору.
6. У разі застосування кількох фінансово-комерційних критеріїв оцінювання конкурсних пропозицій їхня питома вага встановлюється інструкцією для учасників конкурсу.
У разі визначення критерію оцінювання, що пов’язаний з показником чистої поточної вартості (NPV), в інструкції для учасників конкурсу визначаються чіткі вимоги до розрахунку ставки дисконтування - показника середньозваженої вартості капіталу (weighted average cost of capital - WACC).
У разі застосування якісних та кількісних фінансово-комерційних критеріїв оцінювання конкурсних пропозицій оцінювання за такими критеріями здійснюється окремо і послідовно відповідно до правил, визначених частиною третьою статті 25 цього Закону.
Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.
Повний текстCopyright © 2014-2025 «Протокол». Всі права захищені.