Головна Сервіси для юристів Закони Про електронні комунікації Стаття 122. Розгляд заяв споживачів електронних комунікаційних послуг

Стаття 122. Розгляд заяв споживачів електронних комунікаційних послуг

Попередня

123/128

Наступна

{Назва статті 122 із змінами, внесеними згідно із Законом № 4017-IX від 10.10.2024 }

1. Споживач має право на подання заяв щодо надання електронних комунікаційних послуг постачальнику електронних комунікаційних послуг, регуляторному органу, іншим органам державної влади відповідно до компетенції, а також на їх розгляд та належне реагування щодо поновлення його прав і захисту законних інтересів відповідно до законодавства.

{Частина перша статті 122 із змінами, внесеними згідно із Законом № 4017-IX від 10.10.2024 }

2. Подання, розгляд заяв споживачів та усунення порушень їхніх прав здійснюються відповідно до цього Закону, законів України "Про адміністративну процедуру" та "Про звернення громадян", правил надання та отримання електронних комунікаційних послуг та інших нормативно-правових актів, у тому числі із застосуванням електронної регуляторної платформи.

{Абзац перший частини другої статті 122 в редакції Закону № 4017-IX від 10.10.2024 }

Звернення споживачів з питань врегулювання спору з постачальником електронних комунікаційних послуг, замовлення, отримання чи припинення отримання електронних комунікаційних послуг розглядаються регуляторним органом відповідно до статті 123 цього Закону.

3. Регуляторний орган розглядає відповідно до законодавства заяви споживачів щодо надання послуг електронних комунікацій, отримує з цією метою від постачальників електронних комунікаційних послуг необхідні документи та інформацію, вживає у межах повноважень заходів для захисту прав споживачів, включаючи проведення, у разі необхідності, заходів державного нагляду, видання приписів, розпоряджень про усунення порушень, застосування адміністративно-господарських санкцій відповідно до закону.

{Частина третя статті 122 із змінами, внесеними згідно із Законом № 4017-IX від 10.10.2024 }

4. Розгляд заяв споживачів електронних комунікаційних послуг здійснюється за умови зазначення ними у заяві номера абонента, за яким отримуються електронні комунікаційні послуги, та/або реквізитів договору про надання таких послуг (крім випадків відмови в наданні електронних комунікаційних послуг).

{Частина четверта статті 122 із змінами, внесеними згідно із Законом № 4017-IX від 10.10.2024 }

Попередня

123/128

Наступна

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст