Головна Сервіси для юристів База рішень" Протокол " Постанова ВГСУ від 28.10.2015 року у справі №916/605/15-г

Постанова ВГСУ від 28.10.2015 року у справі №916/605/15-г

27.02.2017
Автор:
Переглядів : 128

ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 жовтня 2015 року Справа № 916/605/15-г

Вищий господарський суд України у складі колегії суддів:

Черкащенко М.М. (головуючий), Вовк І.В. (доповідач), Нєсвєтова Н.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні касаційну скаргу заступника прокурора Одеської області на постанову Одеського апеляційного господарського суду від 24.06.2015 року у справі № 916/605/15-г за позовом заступника прокурора Одеської області в інтересах держави в особі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України до Управління капітального будівництва Одеської міської ради, товариства з обмеженою відповідальністю "ТТ-Буд", третя особа: Одеська міська рада, про визнання недійсними рішення комітету з конкурсних торгів і договору про закупівлю робіт за державні кошти,

ВСТАНОВИВ:

У лютому 2015 року заступник прокурора Одеської області звернувся в інтересах держави в особі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України до господарського суду Одеської області з позовною заявою до відповідачів про визнання недійсними рішення комітету з конкурсних торгів Управління капітального будівництва Одеської міської ради, оформленого протоколом оцінки пропозицій конкурсних торгів від 09.11.2011 року, про визнання ТОВ "ТТ-Буд" переможцем торгів, та договору про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 30.11.2011 року № 20-11/П, укладеного між відповідачами.

Позов обгрунтовано порушенням вимог Закону України "Про здійснення державних закупівель" під час проведення процедури закупівлі робіт за державні кошти, які полягали у наданні більшого строку для підготовки та подання конкурсних пропозицій вітчизняним учасникам, ніж іноземним, невідповідності пропозицій учасників конкурсних торгів встановленим законом та документацією конкурсних торгів замовника кваліфікаційним критеріям, а також суперечністю конкурсних торгів і договору про закупівлю підрядних робіт за державні кошти вимогам бюджетного законодавства у зв'язку з проведенням торгів та укладенням цього договору на суму, що перевищує бюджетні асигнування.

Рішенням господарського суду Одеської області від 14.04.2015 року (суддя Петров В.С.) позов задоволено, визнано недійсним рішення комітету з конкурсних торгів Управління капітального будівництва Одеської міської ради про визнання ТОВ "ТТ-Буд" переможцем торгів, оформлене протоколом оцінки пропозицій конкурсних торгів від 09.11.2011 року, згідно якого акцептовано пропозицію конкурсних торгів ТОВ "ТТ-Буд", визнано недійсним договір про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 30.11.2011 року № 20-11/П, укладений між Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради та ТОВ "ТТ-Буд" на суму 118 577 736,07 грн.

Постановою Одеського апеляційного господарського суду від 24.06.2015 року (судді: Савицький Я.Ф., Гладишева Т.Я., Журавльов О.О.) зазначене рішення суду першої інстанції скасовано та в позові відмовлено.

У касаційній скарзі заступник прокурора вважає, що судом апеляційної інстанції порушено і неправильно застосовано норми матеріального та процесуального права, і тому просить прийняту ним постанову скасувати, а рішення суду першої інстанції залишити без змін.

У відзиві на касаційну скаргу відповідач ТОВ "ТТ-Буд" вважає, що постанова апеляційного господарського суду є законною та просить залишити її без змін, а касаційну скаргу без задоволення.

Відзиви на касаційну скаргу від інших сторін до суду не надходили.

Ухвалою Вищого господарського суду України від 21.10.2015 року розгляд справи було відкладено на 28.10.2015 року.

Заслухавши пояснення прокурора та представника відповідача ТОВ "ТТ-Буд", дослідивши доводи касаційної скарги та відзиву на неї, перевіривши матеріали справи і прийняті в ній судові рішення, суд касаційної інстанції вважає, що касаційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Як вбачається з матеріалів справи, що Постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2004 року № 1604 "Про затвердження Програми комплексного соціально-економічного розвитку м. Одеси на 2005-2015 роки" передбачено здійснення заходів з реконструкції і реставрації пам'ятки містобудування XIX століття міської клінічної інфекційної лікарні на вул. Пастера, 5/7, виконавцем яких визначено виконавчий комітет Одеської міської ради. Здійснення фінансування заходів передбачено за рахунок державного бюджету та бюджету м. Одеси.

Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 22.04.2008 року № 478 Управління капітального будівництва Одеської міської ради призначено розпорядником з проектування та проведення робіт з реконструкції будівель комунальної установи "Міська клінічна інфекційна лікарня" з інженерними мережами за адресою: м. Одеса, вул. Пастера, 5/7.

Між ТОВ "Реставратор-1946" та Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради укладено договір № 31-08/п від 10.12.2008 року на суму 66,73996 млн. грн. та розпочато роботи по першому пусковому комплексу.

Як стверджує прокурор, всього по об'єкту профінансовано 64,984 млн. грн., з них 40,0 млн. грн. за рахунок субвенцій з державного бюджету.

У 2010 році проектно-кошторисна документація була відкоригована ДП "Укрдержбудекспертиза" та проект затверджено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15.12.2010 року № 2249-р з основними техніко-економічними показниками: площа забудови 11449,11 кв.м; загальна кошторисна вартість будівництва 664,236206 млн. грн., при цьому, загальна кошторисна вартість першої черги (першого пускового комплексу) становить 98,40489 млн. грн., другої черги (другого пускового комплексу) - 83,258917 млн. грн.

За наслідками проведення процедури тендерних торгів 30.11.2011 року між Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради та ТОВ "ТТ-Буд" укладено договір про закупівлю підрядних робіт за державні кошти № 20-11/П з реконструкції будівель комунальної установи "Міська клінічна інфекційна лікарня" з інженерними мережами за адресою: м. Одеса, вул. Пастера, 5/7 (І-ІІ пускові комплекси) на завершення робіт по першому пусковому комплексу та виконання робіт по другому пусковому комплексу на суму 118,5777 млн. грн.

Відповідно до п. 3.1 договору договірна ціна становить 118,5777 млн. грн.:

на 2011 рік - 1 444836 грн. з ПДВ,

на 2012 рік - 87132900,70 грн., з ПДВ,

на 2013 рік - 30000000 грн. з ПДВ.

Ціну договору сторонами визначено як динамічну. Коригування ціни здійснюється один раз на рік.

За твердженням прокурора у 2011 році виконано та профінансовано робіт на суму 1,444800 млн. грн., з них за рахунок субвенцій державного бюджету - 1,000000 млн. грн., з місцевого бюджету - 444,8 тис. грн.

Рішенням Одеської міської ради від 08.07.2011 року № 791 "Про внесення змін та доповнень до рішення Одеської міської ради від 04.01.2011 року № 269 "Про бюджет міста Одеси на 2011 рік" були передбачені видатки головному розпоряднику бюджетних коштів - Управлінню капітального будівництва Одеської міської ради на заходи "Реконструкцію будівель комунальної установи "Міська клінічна інфекційна лікарня" з інженерними мережами за адресою: м.Одеса, вул.Пастера,5/7 (І пусковой комплекс)" у сумі 1486,2 тис. грн.

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст