Головна Сервіси для юристів База рішень" Протокол " Постанова ВГСУ від 06.10.2016 року у справі №910/14205/15

Постанова ВГСУ від 06.10.2016 року у справі №910/14205/15

10.02.2017
Автор:
Переглядів : 164

ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 жовтня 2016 року Справа № 910/14205/15 Колегія суддів Вищого господарського суду України у складі :

головуючого суддіХодаківської І.П.,суддівДанилової М.В., Алєєвої І.В.розглянувши касаційну скаргуТовариства з обмеженою відповідальністю "Пласт- 65"на постанову від 13.06.2016 Київського апеляційного господарського судуу справі№910/14205/15 господарського суду міста Києваза позовомПриватного підприємства "Торговий дім"до Товариства з обмеженою відповідальністю "Пласт- 65"простягнення коштів

За участю представників сторін:

Від позивача - ОСОБА_4 (дов. від 10.05.16)

Від відповідача - ОСОБА_5 (дов. від 10.09.16)

У зв'язку зі звільненням судді Фролової Г.М. з посади судді, справа слухається колегією суддів у складі: головуючий - Ходаківська І.П., судді - Данилова М.В., Алєєва І.В. (протокол автоматичної зміни складу колегії суддів від 27.09.2016 р.).

ВСТАНОВИЛА:

Приватне підприємство "Торговий дім" звернулось до господарського суду міста Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Пласт-65" про стягнення 410074,75 грн. основного боргу, 42578,73 грн. пені, 3996,44 грн. 3% річних та 59603,58 грн. інфляційних втрат.

Рішенням господарського суду міста Києва від 29.07.2015 (суддя Яковенко А.В.) позов задоволено частково, стягнуто з відповідача на користь позивача заборгованість за договором підряду №19-1/08-2014 від 20.08.2014 у розмірі 103049,31 грн., з яких 100 000,00 грн. основного боргу, 2868,49 грн. пені, 180,82 грн. 3% річних та 2060,99 грн. витрат зі сплати судового збору. В іншій частині позову відмовлено. Рішення прийнято на підставі статей 882, 884 Цивільного кодексу України.

Постановою колегії суддів Київського апеляційного господарського суду від 13.06.2016 у складі: Алданової С.О., Зубець Л.П., Дикунської С.Я. рішення господарського суду першої інстанції залишено без змін.

ТОВ "Пласт-65" у касаційній скарзі просить рішення та постанову попередніх судових інстанцій скасувати в частині задоволення позову, прийняти нове рішення, яким в позові відмовити повністю. Скарга мотивована неправильним застосуванням та порушенням судами норм чинного законодавства, зокрема, положень Цивільного кодексу України.

ПП "Торговий дім" у відзиві просить рішення та постанову попередніх судових інстанцій залишити без змін.

Розглянувши матеріали справи та касаційної скарги, проаналізувавши на підставі встановлених фактичних обставин справи правильність застосування судом норм матеріального та процесуального права, колегія суддів зазначає наступне.

Господарськими судами при розгляді справи встановлено, що 20.08.2014 між ПП "Торговий дім" (виконавець) та ТОВ "Пласт-65" (замовник) укладено договір підряду №19-1/08-2014, відповідно до п. 1.1 якого, замовник доручає, а виконавець виконує роботи (надає послуги) по виготовленню та монтажу згідно проектної документації току, за адресою: Київська обл., Броварський р-н, с. М. Тарасівка, вул. 9 січня, буд. 1 для зберігання зерна загальною площею - 978 квадратних метрів. Склад будівельних робіт:

- улаштування бетонних основ під опори;

- виготовлення та монтаж каркасу току;

- зашивка даху току профнастилом.

Всі інші роботи, потреба в яких може виникнути в ході будівництва, обговорюються окремо та оформлюються додатковою угодою до договору.

Згідно п. 1.3. договору, договірна ціна та інші узгоджені сторонами документи є невід'ємною частиною цього договору.

Пунктами 2.1.-2.2. договору встановлено, що усі роботи передбачені договором виконуються протягом 45 днів з моменту перерахування замовником авансу згідно договору. При виникненні необхідності внесення змін в строки виконання робіт виконавець надає замовнику або замовник надає виконавцю відповідне письмове звернення. Рішення з цих питань приймається лише за письмовою згодою замовника.

Рішення про перегляд строків виконання робіт з обґрунтуванням причин оформляється додатковою угодою сторін (п. 2.3. договору).

Відповідно до п. 2.5. договору, початком виконання робіт вважається день отримання передоплати 70% ціни договору згідно п. 3.3.

Згідно п.п. 3.1.-3.2. договору, вартість робіт (послуг) за цим договором становить 400000,00 грн., в т. ч. ПДВ 20% - 66666,67 грн. Ціна договору є твердою і зміні не підлягає.

Пунктом 3.3. договору передбачено, що замовник перераховує виконавцю аванс в розмірі 70% від ціни договору, передбаченої п. 3.1. договору.

Приписами п.п. 3.4.-3.5. договору встановлено, що остаточна оплата робіт (послуг) здійснюється замовником на підставі Акта приймання-передачі виконаних робіт. Після підписання сторонами Акта приймання-передачі виконаних робіт, передбаченого п. 4.1. договору, замовник протягом 3-х робочих днів сплачує виконавцю ціну виконаних робіт, з урахуванням сплаченого раніше авансу згідно п. 3.3. договору.

Передання виконаних робіт виконавцем і прийняття роботу замовником оформляється Актом приймання-передачі виконаних робіт, підписаним уповноваженими представниками сторін (п. 4.1. договору).

Юридичні застереження

Protocol.ua є власником авторських прав на інформацію, розміщену на веб - сторінках даного ресурсу, якщо не вказано інше. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, статті, фотозображення, малюнки, ящик-шота, скани, відео, аудіо, інші матеріали. При використанні матеріалів, розміщених на веб - сторінках «Протокол» наявність гіперпосилання відкритого для індексації пошуковими системами на protocol.ua обов`язкове. Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо.

Повний текст